مشاوره ثبت شرکت در ایران " اینجا بنا بر صداقت است " 02162753000
blog

ثبت برند نوشیدنی انرژی زا

۰۲ بهمن ۱۴۰۲ 0 پرسش و پاسخ
فهرست عناوین

همه ما بعضی روزها کم انرژی تر هستیم و از طرفی کلی کار هم سرمان ریخته است. شایم هم نه. شاید در سفریم و خستگی شیرینی از گشت و گذار داریم و با این حال باز هم دلمان می خواهد پر انرژی باشیم تا بیشتر از زندگی مان لذت ببریم. این مواقع معمولا اولین گزینه برایمان نوشیدنی انرژی زا هست. ثبت برند نوشیدنی انرژی زا کمک می کند بتوانید در این زمینه به صورت وسیع و کاملا قانونی فعالیت نمایید.

اطلاعات کلی

مدت زمان: 45 روز کاری

هزینه: 3،500،000 تومان

ثبت برند نوشیدنی انرژی زا

چرا نوشابه انرژی زا طرفدار دارد؟

همان طور که گفتیم این نوشیدنی ها همیشه طرفداران خودش را دارد. دلیل آن هم این است که به میزان انرژی ما اضافه می کند.
مواد گوناگونی که در تولید این نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد باعث می شود پس از نوشیدن آن انرژی زیادی داشته باشید.
برخی از مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی ها عبارتند از: کافئین، مواد معدنی، کربوهیدرات و…
می دانید که بسیاری از کشورها در مورد میزان مصرف نوشیدنی انرژی زا کنترل های خاصی دارند و هشدار می دهند؟ طبیعی است که مصرف بیش از اندازه این محصول می تواند برای سلامتی مضر باشد همان قدر که مصرف درست و به جای آن می تواند به شما کمک کند در مواقع خاصی انرژی مد نظرتان را حفظ کنید.

مراحل لازم برای ثبت برند نوشیدنی انرژی زا

برای این که برند خودتان را به ثبت برسانید لازم است مراحل زیر را طی کنید.

نام برند انرژی زا مد نظرتان را انتخاب نمایید

این نام در واقع نامی است که همه قرار است نوشیدنی انرژی زا شما را با آن بشناسند. باید نامی انتخاب کنید که منحصر به فرد باشد و قبل از شما توسط کسی انتخاب نشده باشد. هم چنین نامی که انتخاب می کنید نمی تواند اسم عام باشد. هماهنگی با ارزش ها و شئونات جامعه هم موضوع مهمی است که باید درانتخاب نام نوشیدنی انرژی زا به آن دقت کنید.

در این مرحله می‌بایست نام برند مورد نظر را استعلام کنید.


این مطلب را حتما بخوانید
استعلام برند قبل از ثبت

مدارک لازم را آماده کنید

بسته به این که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی در حال ثبت برند خود هستید، مدارک مورد نیاز متفاوت خواهد بود. در هر صورت لازم است تمامی مدارک لازم را آماده کنید. از آن جایی که بارها در مطالب مختلف مدارک لازم برای به ثبت رساندن برندهای مختلف را بیان کرده ایم، از ذکر دوباره آن ها خودداری می کنیم.

اظهارنامه برند انرژی زا را به ثبت برسانید

پس از انجام مراحل قبلی باید در وب سایت مرکز مالکیت معنوی ثبت نام نمایید. لازم است برای دریافت تایید حساب کاربری تان از دفترخانه اسناد رسمی، اقدام کنید.
اظهارنامه برند انرژی زا را در سایت گفته شده درج کرده و همه مدارک لازم را هم آپلود کنید. پس از آن شما باید حداقل به مدت 2 هفته منتظر بمانید تا کارشناسان نتیجه را به شما اعلام کنند.

ساده ترین راه برای داشتن برند انرژی زا

درست است که خودتان می توانید برای انجام این کار اقدام کنید اما ساده ترین راه این است که تمامی مراحل لازم را به کارشناسان ما در ثبت کاج بسپارید و برندتان را در سریع ترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید.

نوشیدنی پر طرفداری به نام انرژی زا

از آن جایی که این نوشیدنی بر روی کارکرد مغز اثر می گذارد بهتر است که درست و به موقع استفاده وشد و نه زیاد. با این حال تمایل زیاد افراد به این نوشیدنی ها را نمی توان انکار کرد. خوب است با برخی از پر طرفدارترین برندهای نوشیدنی انرژی زا آشنا شوید. امیدواریم نام برند شما هم به این مجموعه نام افزوده شود.

رد بول، مونستر، راکستار، ریبورن، هایپ، شاتل، هپی لایف، لمسر، جنسینگ بیگ، بلک، دالاس و بلک ولف از جمله بهترین برندها هستند. جالب است بدانید بلک ولف ایرانی است.

مراحل لازم برای ثبت برند نوشیدنی انرژی زا

بلک ولف چیست

این برند ایرانی توانسته با موفقیت در زمنیه تولید و عرضه انرژی زا عمل کند. میزان شکر به کار رفته در این نوشیدنی تا حدی بیشتر از حد جهانی است. این نوشیدنی باعث می شود ذهن تان هوشیارتر شده و در نتیجه خستگی کمتری را احساس کنید.

نوشیدنی دالاس یک برند معتبر دیگر

این نوشیدنی تحت لیسانس اتریش تولید می شود. ورزشکاران معمولا به این نوشیدنی علاقه مند هستند. می توان گفت از نظر قیمتی کمی از بقیه گران تر است اما طرفداران خودش را دارد. می دانستید که دالاس نوشیدنی ویتامینی هم تولید می کند؟

سوالات متداول

آیا تولید نوشیدنی انرژی زا در ایران مجاز است؟

بله قطعا. احتمالا شما به نوشیدنی های انرژی زا که حاوی الکل هستند فکر می کنید. به صورت کلی نوشیدنی انرژی زا الکل ندارد مگر انواعی از آن. در هر صورت طبیعی است که الکل و تمامی محصولات حاوی آن در ایران مجاز نیست.

مدارک لازم برای این برند با بقیه متفاوت است؟

خیر. شما باید همان مدارکی که برای همه برندها لازم است را اینجا هم تهیه کنید. این مدارک در دو گروه دسته بندی می شود، برای اشخاص حقیقی و برای اشخاص حقوقی. میان این دو گروه اشتراکات زیادی هم وجود دارد.

چه نامی برای برند انرژی زا مناسب است؟

انتخاب نام مناسب علاوه بر سلیقه شما، به رعایت نکات مختلفی هم بستگی دارد. به صورت کلی نمی توان یک یا چند نام انتخاب کرده و به عنوان بهترین نام یا نام ها به شما معرفی کرد. مجموعه ای از نام های مختلف که شرایط لازم را داشته باشد می تواند برای برند انرژی زا مناسب باشد.
در این مورد می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
مشاهده نظرات بیشتر
تماس