مشاوره ثبت شرکت در ایران " اینجا بنا بر صداقت است " 02162753000
blog

هزینه ثبت شرکت

۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 53 پرسش و پاسخ
فهرست عناوین

هزینه ثبت شرکت در سال 1403چقدر است؟ کارآفرین و متقاضی عزیز ما در این صفحه قصد داریم تا به شما بگویم که هزینه یک شرکت در ایران چقدر است؟ چقدر این هزینه بای خود ثبت است و چقدر کارمزد موسسه.

البته بماند که تورم در تمامی زمینه ها باعث شده که قیمت ها روز به روز افزایش پیدا کنند و این افزایش به حوزه ثبت و پرداخت های سازمانی و روزنامه ها هم رسیده است بطوریکه که هزینه روزنامه رسمی ثبت شرکت از سال 1402 تا امسال 200 درصد افزایش یافته است و روزنامه رسمی تاسیس که تا قبل از این تاریخ 300 هزار تومان بوده است به حدودا 900 هزار تومان رسیده است.

قیمت ثبت شرکت

قبل از توصیحات کامل، شما می توانید از طریق فرم زیر هزینه بروز را به صورت پیامکی بر روی گوشی خود دریافت نمایید.

  • بازدید کننده عزیز: جهت آگاهی از هزینه ثبت شرکت، تغییرات، ثبت برند و سایر امور، نام و شماره تماس خود را وارد نموده، تا "هزینه ثبت" و "مدت زمان ثبت" را به صورت پیامک دریافت نمایید.
هزینه ثبت شرکت
هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت در سال 1403

در این صفحه یک فرم کوچک گذاشته ایم برای استعلام قیمت ثبت و خدماتمان که شما با وارد کردن شماره تلفن همراه و تیک زدن شرکتی که می خواهید، فورا هزینه ثبت آن شرکت برای شما پیامک می شود. در لیست هزینه های ثبتی ذیل ما کارمزدی که دریافت می کنیم را شفاف ذکر کرده ایم. جهت استعلام دقیق هزینه ثبت در سال 1403 که بروزترین قیمت می باشد، فرم زیر را پر کنید تا به صورت آنی قیمت ها برای شما پیامک شوند

اما در ادامه هم به شما خواهیم گفت چرا قیمت اعلامی موسسات ثبتی متفاوت است، آیا این تفاوت ناشی از خدماتی است که شما درخواست داده اید یا قیمت ثبت در یک موسسه گرانتر از قیمت عادلانه آن است.

با داشتن اطلاعاتی که برای امسال یعنی سال 1403 به شما می دهیم، دیگر هر هزینه و قیمتی را قبول نخواهید کرد. به شما اطمینان می دهیم که اطلاعاتی که در اینجا به آنها اشاره می کنیم در هیچ کجا به شما گفته نخواهد شد.

اولین مشاوره و آخرین قیمت را از ما بگیرید 02162753000

هزینه ثبت شرکت در ایران

برای دانستن قیمت های ثبت شرکت در ایران نبایستی که در یافتن پاسخ این سوال دنبال این باشید که با باز کردن یک وب سایت، مستقیما به شما گفته شود که هزینه و قیمت ما فلان مقدار است.

معمولا کارهای خدماتی مانند یک کالا قیمت مشخصی ندارد. هزینه ثبت شرکت هزینه مجموعه ای از خدمات است که میزان مبلغ و نوع این خدمات می تواند متفاوت باشد. اما چگونه؟

ما در این متن به شما کمک می کنیم که هر آنچه لازم است در رابطه با برآورد هزینه راه اندازی بدانید پس با ما همراه باشید.

هزینه ثبت شرکت در ایران
هزینه ثبت شرکت در سال 1403

جدول قیمت و هزینه های ثبت شرکت

هزینه های ثبت شرکت بایستی مبتنی بر اصل صداقت و همراه با شفافیت تمام باشد. یعنی هر شرکتی که به عنوان مثال مبلغ X را برای ثبت شرکت سهامی خاص تعیین می کند بایستی تمام جزئیات این مبلغ را که در مجموع از چه خدماتی و با چه هزینه ای قبل از شروع جز به جز تشریح نمایند.

در مورد سایر انواع شرکت ها نیز همینطور. ما در موسسه خدمات اداری و ثبتی کاج تمام هزینه استفاده از خدمات یک موسسه در جدول را خدمت متقاضیان تشریح و در اینجا خود منتشر می کنیم که پیش از اقدام به ثبت نیز با مراجعه به وب سایت ما ریز هزینه هایی که باید بپردازید آگاه شوید.

ردیفکارمزد موسسه مبلغ به تومان
1شرکت با مسئولیت محدود2,500,000
2شرکت سهامی خاص2،600،000
3شرکت خدماتی با هر شاخه ای2،500،000
4شرکت بازرگانی2،500،000
5هزینه ثبت موسسه آموزشی2،800،000
6شرکت پیمانکاری2،500،000
7هزینه ثبت موسسه حقوقی2،500،000
8هزینه روزنامه رسمیدر ادامه مطلب
9هر صورتجلسه تغییرات شرکت1،800،000
10ثبت نام کد اقتصادی حقیقی و حقوقی1،200،000
11اخذ دفاتر پلمپ900,000
12ثبت نام کارت بازرگانی حقیقی3،500،000
13ثبت نام کارت بازرگانی حقوقی3،500،000
14پیگیری شرکت تعاونی4،500،000
15پیگیری شرکت تضامنی3،500،000
16هزینه ثبت موسسه غیرتجاری2،900،000
جدول لیست تعرفه قیمت ثبت شرکت در سال 1403 توسط موسسه کاج

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود

ریز هزینه ی ثبت شرکت با مسئولیت محدود با استفاده از خدمات موسسه ثبت کاج به صورت زیر است:

  • هزینه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما و استفاده از تجربیات کارشناسان موسسه ثبتی کاج: رایگان
  • هزینه مشاوره انتخاب نام برای شرکت: سیصد هزار تومان (300،000 تومان)
  • هزینه تهیه لوازمی چون پوشه، گیره، پاکت، هزینه پستی و وسایل این چنین تقریباً یکصد هزار تومان (100،000 تومان)
  • هزینه مربوط به حق الثبت از دویصت و پنجاه هزار تومان
  • هزینه مربوط به حق الوکاله وکیل به صورت حدودی سیصد هزار تومان (300،000 تومان)
  • کارمزد موسسه ثبت چهارصد و پنجاه هزار تومان (450/000 تومان)

در کل با این حساب قیمت ثبت یک شرکت با مسئولیت محدود (با سرمایه ثبتی صد هزار تومان) چیزی حدود یک میلیون تومان بدون در نظر گرفتن هزینه روزنامه رسمی شرکت و کثیرالانتشار آن خواهد شد.

البته هزینه های مذکور مربوط به هزینه های از ابتدا تا آگهی تاسیس است و پس از ثبت نیز دو مورد هزینه دیگر شامل هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و هزینه چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار لازم است که پرداخت شود.

هزینه روزنامه رسمی شرکت به تعداد کلمات و خطوط آگهی بستگی دارد.

هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی به صورت میانگین از 400,000 تومان شروع می شود و با افزایش تعداد کلمات و حروف آگهی این میزان بالاتر می رود.

هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه کثیر الانتشار بسته نوع روزنامه دارد و به عنوان مثال هزینه چاپ در روزنامه ابرار نیز به صورت میانگین بالاتر ازروزنامه رسمی و از 400،000 تومان آغاز می شود و با افزایش تعداد کلمات و حروف بالاتر می رود.

هزینه چاپ آگهی در روزنامه های کثیرالانتشاری چون همشهری بیشتر از این میزان است.

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص

بیشتر موسسات ثبتی هزینه ثبت یک شرکت سهامی خاص را بیشتر از شرکت با مسئولیت محدود در نظر می گیرند این موضوع به سبب این است که تعداد شرکا به هنگام تشکیل شرکت های سهامی خاص 5 نفر (حداقل) در نظر گرفته می شود در حالی که این تعداد در مورد شرکت های با مسئولیت محدود 2 نفر می باشد.

اما ما در موسسه کاج هزینه یکسانی برای ثبت هر دو نوع شرکت در نظر گرفته ایم. از این رو ریز هزینه های تاسیس شرکت سهامی خاص با سرمایه ثبتی یکصد هزار تومانی (100،000 تومان) آن در موسسه ما شامل موارد زیر است:

  • هزینه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما و استفاده از تجربیات کارشناسان موسسه کاج: رایگان
  • هزینه مشاوره انتخاب نام برای شرکت: سیصد هزار تومان (300،000 تومان)
  • هزینه تهیه لوازمی چون پوشه، پاکت، هزینه پستی و وسایل این چنین تقریباً یکصد هزار تومان (100،000 تومان)
  • هزینه مربوط به حق الثبت و واریزی اداره ثبت حدودی دویست و پنجاه هزار تومان
  • هزینه مربوط به حق الوکاله وکیل به صورت حدودی سیصد هزار تومان (300،000 تومان)
  • کارمزد موسسه ثبتی کاج از پانصد و پنجاه هزار تومان (550/000 تومان)

در کل با این حساب قیمت شرکت سهامی خاص چیزی حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان (1،600،000 تومان) خواهد شد.

البته هزینه های مذکور مربوط به هزینه های از ابتدا تا آگهی تاسیس است و پس از ثبت نیز دو مورد هزینه دیگر شامل هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه کثیرالانتشار لازم است که پرداخت شود.

هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی به صورت میانگین از 500،000 تومان شروع می شود و با افزایش تعداد کلمات و حروف آگهی این میزان بالاتر می رود.

هزینه ثبت شرکت در تهران

هزینه ثبت شرکت در تهران کمی گرانتر از شهرستان است چون حق الوکاله وکیل جهت اتمام تمام کارها به هزینه اضافه می شود. اما به دلیل اینکه موسسه ما در همه شهرها وکیل ندارد، متقاضی باید یک جلسه جهت دریافت اوراق به اداره ثبت شهر خود مراجعه کند از این روز هزینه وکیل را نخواهد شد.

ارزانترین روزنامه برای ثبت شرکت

هزینه روزنامه رسمی برای همه آگهی ها یکسان است و از 268 هزار تومان به بالا می باشد اما برای روزنامه کثیرالانتشار این طور نیست و در گروه کم هزینه روزنامه هایی مانند ابرار کم هزینه هستند.

هزینه ثبت موسسه
هزینه ثبت موسسه

هزینه ثبت موسسه غیر تجاری

هزینه ثبت موسسه غیر تجاری در موسسه کاج به صورت زیر است:

  • هزینه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما و استفاده از تجربیات کارشناسان موسسه ثبتی کاج: رایگان
  • هزینه مشاوره انتخاب نام و ورود به سامانه و تنظیم اوراق برای شرکت: 1،200،000 تومان
  • هزینه تهیه لوازمی چون پوشه، گیره، پاکت، هزینه پستی و وسایل این چنین : 100،000 تومان
  • هزینه مربوط به واریزی های اداره از دویست و پنجاه هزار تومان
  • هزینه مربوط به حق الوکاله وکیل به صورت حدودی سیصد هزار تومان (300،000 تومان)

در کل با این حساب هزینه ثبت موسسه غیر تجاری (با سرمایه ثبتی صد هزار تومان) چیزی حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان (1،800،000 تومان) خواهد شد.

البته هزینه های مذکور مربوط به هزینه های از ابتدا تا آگهی تاسیس است و پس از ثبت نیز دو مورد هزینه دیگر شامل هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه کثیرالانتشار لازم است که پرداخت شود.

هزینه چاپ آگهی ثبت موسسه در روزنامه رسمی به صورت میانگین از 268،000 تومان شروع می شود و با افزایش تعداد کلمات و حروف آگهی این میزان بالاتر می رود.

هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه کثیر الانتشار بسته نوع روزنامه دارد و به عنوان مثال هزینه چاپ در روزنامه ابرار نیز به صورت میانگین مشابه به روزنامه رسمی از دویصت و شصت و هشت هزار تومان شروع می شود و با افزایش تعداد کلمات و حروف بالاتر می رود. هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه های کثیرالانتشاری چون همشهری بیشتر از این میزان است.

سوالات متداول

آیا ثبت شرکت رایگان است یا هزینه دارد؟

دوست گرامی شما اگر خودتان هم شرکتتان را ثبت کنید رایگان نخواهد بود، یعنی یک سری هزینه دارد که باید واریز و پرداخت نمایید و اینکه چون اینترنتی است دلیل بر رایگان بودن آن نیست، شما باید هزینه پست، هزینه حق الثبت در اداره ثبت شرک و هزینه دو نوبت درج آگهی در روزنامه را پرداخت کنید.

هزینه ثبت شرکت واقعا چقدر است؟

در این پست خواهیم گفت که هزینه ثبت شرکت چگونه محاسبه می شود و چرا قیمت ها متفاوت است همچنین لیست قیمت را هم درج کرده ایم که با ورود به این لینک در سایت موسسه کاج به پاسخ خود خواهید رسید.

هزینه دو نوبت روزنامه شرکت برای چیست؟

تا چند وقت پیش درج آگهی فقط در روزنامه رسمی اجباری بود اما اخیرا درج آگهی هم در روزنامه رسمی کشور و هم در روزنامه کثیرالانتشار شرکت باید چاپ شود برای همین دو نوبت آگهی دارد و 2 نوبت واریزی، تازه با قیمت متفاوت. مثلا روزنامه کثیرالانتشار کم هزینه مثل نسل فردا 400 هزارتومان بابت چاپ یک آگهی میگیرد و روزنامه ابرار 500 هزار تومان ( البته این مثال بود ) قیمت روزنامه رسی ثابت و برای کثیرالانتشار متفاوت می باشد.

آیا بعد از ثبت باز باید هزینه ای پرداخت کنیم؟

بعد از گرفتن اوراق شرکت شما باید دفاتر پلمپ اخذ کنید و برای امور مالیاتی اقدام کنید برای گرفتن کد اقتصادی که روالش را در وب سایت بسیار ساده توضیح داده ایم بعد از تاسیس باید حتما اقدام کنید.

هزینه شرکت تضامنی

ریز هزینه های شرکت تضامنی با استفاده از خدمات موسسه ما به صورت زیر است:

  • هزینه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما و استفاده از تجربیات کارشناسان موسسه ثبتی کاج: رایگان
  • هزینه مشاوره انتخاب نام و ورود به سامانه و تنظیم اوراق برای شرکت: 1،600،000 تومان
  • هزینه تهیه لوازمی چون پوشه، گیره، پاکت، هزینه پستی و وسایل این چنین : 100،000 تومان
  • هزینه مربوط به واریزی های اداره از دویست و پنجاه هزار تومان
  • هزینه مربوط به حق الوکاله وکیل به صورت حدودی سیصد هزار تومان (300،000 تومان)

در کل با این حساب هزینه شرکتهای تضامنی (با سرمایه ثبتی صد هزار تومان) چیزی حدود 2،200،000 تومان خواهد شد.

هزینه ثبت شرکت تعاونی

هزینه شرکت تعاونی

ریز هزینه های شرکت تعاونی با استفاده از خدمات موسسه ثبت کاج به صورت زیر است:

  • هزینه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما و استفاده از تجربیات کارشناسان حقوقی موسسه ثبت کاج: رایگان
  • هزینه انتخاب نام برای شرکت: پنج هزار تومان (15،000 تومان)
  • هزینه تهیه لوازمی چون پوشه، گیره، پاکت، هزینه پستی و وسایل این چنین تقریباً سی هزار تومان (35،000 تومان)
  • هزینه مربوط به حق الثبت پنجاه هزار تومان (50،000 تومان)
  • هزینه مربوط به حق الوکاله وکیل به صورت حدودی دویست و پنجاه هزار تومان (400،000 تومان)
  • کارمزد موسسه ثبت کاج یک میلیون و نهصد هزار تومان (1،900،000 تومان)

در کل با این حساب هزینه شرکت تعاونی (با سرمایه ثبتی یک میلیون تومان) چیزی حدود (2،250،000 تومان) خواهد شد.

البته هزینه های مذکور مربوط به هزینه های از ابتدا تا مرحله دریافت آگهی تاسیس است و پس از ثبت نیز دو مورد هزینه دیگر شامل هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه کثیرالانتشار لازم است که پرداخت شود. روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار هزینه چاپ آگهی تاسیس و در حالت کلی هزینه چاپ هر مطلبی را با توجه به تعداد کلمات و حروف آنها محاسبه می کنند.

هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی به صورت میانگین از دویست و سی و هشت هزار تومانی (238،000 تومان) شروع می شود و با افزایش تعداد کلمات و حروف آگهی این میزان بالاتر می رود.

هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه کثیر الانتشار بسته نوع روزنامه دارد و به عنوان مثال هزینه چاپ در روزنامه ابرار نیز به صورت میانگین مشابه به روزنامه رسمی از دویست و سی و هشت هزار تومانی (238،000 تومان) آغاز می شود و با افزایش تعداد کلمات و حروف بالاتر می رود. هزینه چاپ آگهی در روزنامه های کثیرالانتشاری چون همشهری بیشتر از این میزان است.

5/5 - (6 امتیاز)
پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
مرتضی پاهنگ ‏۱۱ تیر ۱۳۹۹

سلام میخام شرکت تضامنی ثبت کنیم برای اعطای وام وتسهیلات

پاسخ
حیدری ‏۲۴ تیر ۱۳۹۹

سلام
مدارک لازم برای ثبت شرکت مهندسین مشاور (معماری) سهامی خاص چی هست؟ و اینکه فقط مدرک دانشگاهی برای ثبت لازم هست یا از نظام مهندسی هم پروانه باید بیاریم ؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۵ تیر ۱۳۹۹

با سلام
برای ثبت شرکت سهامی خاص با موضوع مد نظر شما نیاز به مدرک تحصیلی نیست. اما دو نکته:
1- به کار بردن کلمه مهندسین در اسم شرکت نیاز است که در زمان تحویل مدارک، مدارک بیش از یک مهندس ارائه گردد.
2- برای گرفتن رتبه مشاور که از رتبه 3 تا 1 هست باید شرایط خاصی داشته باشید و مهندسین امتیازآور. توصیه می کنیم مطلب رتبه بندی شرکت ها را مطالعه کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطلب ثبت شرکت مهندسی را مطالعه کنید.

پاسخ
نیکزاد ‏۱۵ مرداد ۱۳۹۹

با ثبت شرکت سهامی خاص میتونیم در حیطه مارکتینگ یا بازاریابی دارویی، بهداشتی، غذایی فعالیت داشته باشیم؟
امکان چند منظوره بودن و خدماتی بودن شرکت هم هست؟
امکان گرفتن کارت بازرگانی چطور؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۸ مرداد ۱۳۹۹

با سلام بله دوست عزیز امکانش هست
موضوع شرکت را مواردی که فرمودید زده میشه
کارت بازرگانی شرکتی یا شخصی هم می توانید بگیرید

پاسخ
سید ابراهیم سیدی ‏۱۹ شهریور ۱۳۹۹

سلام.ما میخواهیم شرکت یا موسسه خیریه دایر کنیم..لطفا مراحلی که باید طی شود و هزینه انها را بفرمایید.مدارک لازم را هم بفرمایید.ممنون

پاسخ
پریسا حقانی ‏۲۳ شهریور ۱۳۹۹

سلام، شما برای ثبت موسسه خیریه باید مجوز داشته باشید، در صورت مجوز داشتن ثبت این موسسه تقریبا ده تا پانزده روز زمان لازم داره، اما در رابطه با مدارک کامل و مراحل انجام کار باید بگیم که متناسب با شرایط شما تغییر می کنه، با شرکت تماس بگیرید و در رابطه با این موضوع از کارشناس های ما مشاوره رایگان بگیرید!

پاسخ
مهدی هنرمند ‏۲۱ شهریور ۱۳۹۹

با سلام
می خواستم ببینم ثبت علامت تجاری شرکت چه فرایندی دارد؟ اگر شما بخواهید انجام دهید هزینه و مدارک را بفرمایید؟ مدت ثبت نهایی و اخذ مجوز یا سند؟

پاسخ
پریسا حقانی ‏۲۳ شهریور ۱۳۹۹

سلام هزینه و زمان ثبت علامت تجاری متناسب با شرایط شما متفاوته، برای این که اطلاعات دقیقی داشته باشید با شماره شرکت تماس بگیرید، کارشناس های ما به صورت رایگان به شما مشاوره میدن

پاسخ
اصغر اکبری تبار ‏۲۲ شهریور ۱۳۹۹

درود عرض ادب هزینه تغییرات شرکت اعم تغییر سهام داران تغییر محل دفتر مرکزی از تهران به ساوه در ضمن اگه اطلاعاتی در رابطه با گرفتن گرید جهت شرکت دارید ممنون میشم اطلاع بدهید برای تغییرات نیاز به تصویه حساب مالیاتی هست با سپاس فراوان از شما زمان تغییرات چندوقت میباشد چه مدارکی از سهام داران قبلی میباشد

پاسخ
پریسا حقانی ‏۲۳ شهریور ۱۳۹۹

سلام انجام تغییرات تقریبا ده تا پانزده روز زمان می بره. در رابطه با تصفیه مالیاتی هم باید بگیم که در صورت بدهی مالیاتی هیچ تغییراتی برای شما انجام نمی شه!

پاسخ
مرضیه دهقانی ‏۰۴ مهر ۱۳۹۹

میخوام محصولات هنری خودم رو با برند مشخص ثبت کنم، هزینه ثبت شرکت و برند ش چقدر میشه و چقدر زمان میبره؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۴ مهر ۱۳۹۹

سلام خانم دهقانی عزیز
برای ثبت برند هنری که نیاز به ثبت شرکت نیست، هزینه ثبت شرکت هم بعد از اعلام میزان موضوع و سرمایه شرکت به طور دقیق مشخص می شود، برای ثبت برند نیاز به یک مجوز فعالیت هم هست که در صورتی که نداشته باشید باید برای شما اخذ نماییمريال ثبت برند با گرفتن مجوزی مانند جواز تاسیس حدودا 45 تا دریافت تایید اولیه زمان خواهد برد و هزینه هم با توجه به داشتن مجوز یا نداشتن و میزان طبقات متفاوت است اما حدود 2 الی 4 میلیون تومان با هزینه ثبت محوز خواهد بود.

پاسخ
محمد نجارباشی ‏۰۶ مهر ۱۳۹۹

با سلام
شرایط استخدام دولتی در خصوص عضویت هیات مدیره و ثبت شرکت فکر کنم اشکالی نداشته باشه
اما این عضویت داشتن در اخذ کارت بازرگانی تجاری بعدا با مشکل مواجه نمیشوم. احتمالا یکی از شرایط دریافت کارت بازرگانی عدم استخدام باشه؟
یا اینکه این بند فقط شامل مدیر عامل شرکت میشه و کاری به دیگر اعضا هیات مدیره نداره؟
پیشاپیش تشکر میکنم از راهنماییهاتون

پاسخ
محمد نجارباشی ‏۰۶ مهر ۱۳۹۹

سلام
نجارباشی هستم
نحوه درخواست و واریز وجه و ارسال مدارک و پیگیری میخواستم بدونم
قصد ثبت یک شرکت بازرگانی دارم
واینکه میشود بلافاصله بعد از ثبت شرکت نسبت به اخذ کارت بازرگانی تجاری اقدام کرد؟؟
چون یکی از شرایط اخذ کارت سابقه فعالیت هست؟؟
تشکر از شما

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۹ مهر ۱۳۹۹

با سلام
طی تماس تلفنی اطللاع داده شد. با تقدیم احترام

پاسخ
اسماعیل ستوده ‏۲۲ مهر ۱۳۹۹

سلام ما با یکی از همکارانتان قرارداد ثبت داشتیم هرچی اسم ماانتخاب میکنیم میگن ثبت شده وباید وی آی پی ثبت کنی و یک ثبتی که بایک میلیون انجام میشه میرسونن روی مرز 25میلیون ومیگن خرج وکیل باید بکنیم ازاین قبیل صحبت ها من که یک بار رفتم تهران معرفی کردن ثبت ……. خوبه اول 500 ازمون گرفت گفت برو تاروزنامه بشه سه ماه هفته ای 40بارزنگش میزدیم تاجواب بده بعدم گفت یکی دیگه ثبت کرده باید ثبت وی آی پی انجام بدی وهزینه وکیل میشه 3میلیون این حرف مال 4 سال پیشه 3500این آقا از ما خورد رفت، رفتم دم دفترش گفتم تو که برای ما کاری نکردی گفت کار ثبت مثل قماره یا می بری یا می بازی اسم دفترش ثبت …… دفترش هم روبه روی ایستگاه متروی شریعتی هستش مواظب باشید

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام ما مجبور شدیم اسم این موسسه رو حذف کنیم که یک طرفه به قاضی رفته باشیم اما واقعا این طور نیست. هزینه ثبت شرکت و برند مشخص است، یعنی چی قمار است، ماشالله اینترنت هست و کلی موسسه که می تونستید قبل از اقدام و پرداخت مبلغ مشاوره بگیرید. بابت این اتفاق ما متاسفیم

پاسخ
مجید کریمی ‏۰۲ دی ۱۴۰۱

هزینه ثبت شرکت از صفر تا صد (با روزنامه رسمی و کثیر الانتشار) که مستندات شرکت را تحویل مشتری بدین چنده؟ متاسفانه بیشتر این شرکتهای ثبتی بین حرف روز اول تا عمل هیچ شباهتی نیست، البته اگر شما هم جز اون دسته نیستید که فقط در سایت تون همه چیز ایده ال هست‌ و در عمل چیز دیگر.

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۴ دی ۱۴۰۱

با سلام، ببینید هزینه روزنامه رسمی شرکت بستگی به میزان خطوط آگهی دارد، از 500 هزار تومان هم می باشد، یعنی هر دو روزنامه شما حداقل 1 میلیون تومان خواهد بود، ما در وب سایتمون زدیم کارمزد موسسه، قرارداد یا همان پیش فاکتوری که ابتدا به شما داده می شود دقیقا کارهایی که ما برای شما انجام میدیم تیک زده می شود ( قید می شود ) و یک ریال اضافه مبلغ از شما دریافت نخواهد شد. در موسسه ما هزینه ثبت شرکت اعلامی به هیچ عنوان تغییر نمی کند مگر اینکه در طول انجام کار خدمت جدیدی درخواست بدهید یا موضوع شرکت شما یا تعداد اعضا یا سرمایه شرکت را تغییر دهید که منجر به افزایش هزینه های ثبت شرکت خواهد شد.

پاسخ
فاطمه پوراسماعیل ‏۲۳ مهر ۱۳۹۹

سلام در مورد ثبت شرکت مهندسی پزشکی می خواستم مراحل ثبت رو بپرسم،میشه راهنماییم کنین؟و اینکه سهامی خاص بهتره یا مسئولیت محدود؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۷ مهر ۱۳۹۹

با سلام
لطفا با همکاران ما تماس بگیرید چون توضیحات بسیار طولانی خواهد بود.

پاسخ
محمد بابایی ‏۲۴ آبان ۱۳۹۹

مدارک لازم برای تاسیس شرکت سرمایه گذاری در بورس و هزینه ثبت شرکت را بفرمایید

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۵ آبان ۱۳۹۹

با سلام
فقط تصویر کارت ملی و شناسنامه اعضا
هزینه هم با توجه به موضوع و میزان سرمایه از 800 الی 2 میلیون تومان که بخش اعظم قیمت ثبت شرکت برای پرداخت روزنامه ها و تمبر سرمایه می باشد.

پاسخ
عبدالمجید نوروزی ‏۰۵ آذر ۱۳۹۹

سلام برای دفتر مشاور مالی ومالیاتی وخدمات حسابداری شرکت تاسیس کنیم یا موسسه؟ و هزینه ثبتش چقدر میشه؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۱ آذر ۱۳۹۹

جناب نورورزی موسسه بهتره و میزان هزینه ثبت هم به عوامل زیادی بستگی داره از 800 هزار تومان تا 2 میلیون تومان در آذرماه سال 99 هستش که این هزینه شامل پرداخت روزنامه رسمی هم هست و شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

پاسخ
مهدی ‏۳۰ آذر ۱۳۹۹

سلام هزینه ثبت شرکت شبیه به شرکت بازاریابی بادران چقدره؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۱ دی ۱۳۹۹

دوست عزیز بازاریابی شبکه ای نیاز به مجوز جداگانه دارد و بحث هزینه اینجا مهم نیست

پاسخ
حامد وطن خواه ‏۰۵ دی ۱۳۹۹

سلام هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در زمینه صادرات اقلام کشاورزی چقدره؟
یه سوال دیگه هم دارم و اونم اینکه برای دریافت کارت بازرگانی حقیقی،آیا حتما باید شرکت ثبت کنیم یا خیر و هزینه دریافت اون جقدره؟
از زحمات شما بینهایت سپاسگزارم.

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۰ دی ۱۳۹۹

وقت بخیر از 800 الی 2 میلیون تومان با توجه میزان موضوع و سرمایه مختلف می باشد، در مورد سوال دوم حقیقی یعنی شخص پس چه نیازی به ثبت شرکت هست؟

پاسخ
قانع خادمی ‏۱۰ اسفند ۱۳۹۹

سلام میخوام شرکت ثبت کنم برای خدمات الکترونیک کارتخوان .شرکت باید محدود باشه یا خاص تابتونم قرارداد باشرکتهای pspرو بگیرم .

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۰ اسفند ۱۳۹۹

همکاری با شرکت های پرداخت الکترونیک شرایط خودش رو داره اما قبلا از مشتریان ما با محدود قرارداد همکاری داشتن و مشکلی نداشته

پاسخ
ملورین ‏۱۶ اسفند ۱۳۹۹

سلام
شب خوش یک سوال داشتم میخوام یک شرکت ثبت کنم طراحی داخلی و نظارت و اجرا .میخوام بدونم مدارک لازم چی هست ؟و چه مراحلی رو باید طی کنم؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۸ اسفند ۱۳۹۹

مراحل که توضیح داده شده، حدودا ده روز و فقط به تصویر شناسنامه و کارت ملی اعضا نیاز است

پاسخ
عنایت صالحی خواه ‏۱۳ فروردین ۱۴۰۰

سلام من کارت پایان خدمت ندارم میتونم اقدامات لازم ثبت شرکت را انجام بدم

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۴ فروردین ۱۴۰۰

سلام بله دوست عزیز نیاز به کارت پایان خدمت نیست.

پاسخ
امیرحسین ‏۱۴ فروردین ۱۴۰۰

سلام من میخواستم ثبت شرکت بازرگانی واردات و صادرات انجام بدم میخواستم بدونم چقدر هزینه ثبت شرکت هستش؟ با تشکر.

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۶ فروردین ۱۴۰۰

سلام مدت زمان حدودا 12 روز هستش و هزینه ثبت شرکت از یک میلیون و پانصد هزار تومان با توجه به میزان موضوع و سرمایه خواهد بود.

پاسخ
حسین بنی خزاعی ‏۱۹ تیر ۱۴۰۰

سلام من می خوام یه شرکت ایجاد کنم که افراد در اون سرمایه گذاری کنند و مابهشون سود بدیم، آیا بعد از اینکه شرکت رو ثبت کردیم باید مجوز های لازم رو هم بعد بگیریم؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۰ تیر ۱۴۰۰

دوست عزیز این موضوع فعالیت نیاز به اخذ مجوز دارد و شما نمی توانید جذب سرمایه را بدون مجوز از بانک مرکزی در موضوع شرکت وارد کنید.

پاسخ
محمد رضا احمدی ‏۲۰ خرداد ۱۴۰۲

سلام. وققتون بخیر. هزینه ثبت هر صورتجلسه تغییرات در جدول 700/000 هزار تومان عنوان شده. این هزینه شامل هزینه ثبت و آگهی روزنامه رسمی ست یا اون هم جداست؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۱ خرداد ۱۴۰۲

هزینه روزنامه رسمی جداست دوست عزیز چون اون خودش گاها تا یک میلیون تومان هستش ما هزینه رو عینا به مشتریان اعلام می کنیم تا اون مبلغ رو نه کمتر و نه بیشتر پرداخت کنند.

پاسخ
رضا ساوجی پور ‏۲۲ خرداد ۱۴۰۲

من تغییرات میخوام انجام بدم گفتن سرمایه شرکت با مسئولیت محدود را باید بروم بانک واریز کنم به نام شرکت میخواستم بدونم به چه حسابی واریز کنم

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۲ خرداد ۱۴۰۲

به حساب شرکتتون در بانک، اگر تا کنون حساب باز نکردید باید افتتاح حساب انجام بدید و یک فیش بانکی مبنی بر واریز سرمایه به حساب، به همراه مدارک به اداره ثبت ارسال کنید.

پاسخ
حسین صمدی ‏۰۸ آبان ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر
ما یه دامپروری داریم میخایم شرکت ثبت کنیم چقدر هزینه داره؟ چطور میشه ثبت کرد که معاف از مالیات بشیم.
مچکرم

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۷ آبان ۱۴۰۲

سلام نوع شرکت دخالتی در مالیات نداره فقط بعضی حوزه ها معاف از مالیات هستند که دامپروری ظاهرا جزو اونهاست. شما همان مسئولیت محدود ثبت کنید. هزینه ثبت شرکت در تهران 2800 و شهرستان و کل ایران 2500 هستش

پاسخ
محبوبه حبیب زاده ‏۱۴ آبان ۱۴۰۲

سلام من خودم در حال ثبت شرکتم میخواهم دلیل رد درخواست را بدانم برای مشاوره در این مورد چقدر باید پرداخت کنم

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۴ آبان ۱۴۰۲

لطفا با موسسه تماس بگیرید

پاسخ
گلی حیدری ‏۱۹ آبان ۱۴۰۲

سلام برای گرفتن مجوز دفتر پیشخوان دولت چه نوع شرکتی را باید ثبت کنیم؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۱ آذر ۱۴۰۲

با سلام و احترام، مسئولیت محدود

پاسخ
راضیه امینی زاده ‏۱۳ آذر ۱۴۰۲

سلام ، وقت بخیر
هزینه ثبت شرکت در زمینه ایمنی و بهداشت چقدر است ؟ و آیا هر کسی می تونه انجامش بده و چقدر زمان می برد

پاسخ
راضیه امینی زاده ‏۱۳ آذر ۱۴۰۲

سلام ، وقت بخیر
یه شرکت ایمنی و بهداشت دارم ، اگر بخوام بفروشمش ، قیمت دارد ؟ چقدر قیمتش است

پاسخ
عبدالواحد نرماشیری ‏۱۴ آذر ۱۴۰۲

سلام عرض ادب، لطفاً عزیزانی ک اطلاعات دارند بهم بدن،خواستم ی شرکت پیمانکاری ساخت و ساز، مجوز دار، و آماده بگیرم از عزیزانی ک سراغ دارند بهم بگن، یا شماره و آدرسی ازش دارن بهم بدن، ممنون

پاسخ
مشاهده نظرات بیشتر
تماس