مشاوره ثبت شرکت در ایران " اینجا بنا بر صداقت است " 02162753000
blog

ثبت شرکت خدماتی

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ 36 پرسش و پاسخ
فهرست عناوین

ثبت شرکت خدماتی موضوع زیاد پیچیده ای ندارد و در چند روز می توانید یک شرکت خدماتی ثبت کنید یا موضوعات خدماتی متنوع از اعزام نیروی خدماتی و نظافتی تا بسیاری از خدمات دیگر.

در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که در هنگام ثبت شرکت باید موضوع فعالیت را به طور دقیق مشخص کنید و یکی از موضوعاتی که می توانید در آن فعالیت داشته باشید، شرکت های خدماتی می باشد.

اطلاعات کلی

مدت زمان: 14 روز کاری

هزینه: 2،800،000 تومان

ثبت شرکت خدماتی

شرکت خدماتی چیست؟

اولین سوالی که در رابطه با این موضوع پرسیده می شود. این است که شرکت خدماتی چیست و به همین دلیل ما هم در ابتدا این موضوع را بررسی خواهیم کرد. هنگامی که در رابطه با شرکت های خدماتی بحث می کنیم. معمولا به یاد شرکت هایی می افتیم که خدمات نظافت در منزل یا شرکت ها را به مشتری های خود ارائه می دهند.

این در حالی است که این تصور اشتباه می باشد و یک شرکت خدماتی می تواند موضوعات مختلفی داشته باشد. که در ادامه این موارد را هم به طور کامل توضیح خواهیم داد. این نکته را یادآوری می کنیم که شرکت های خدماتی می توانند انواع مختلفی داشته باشند. که در ادامه این موضوع را هم به طور کامل بررسی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که در ادامه مطالب دقیقی در رابطه با هزینه ثبت شرکت بیان می کنیم.

نمونه موضوع فعالیت شرکت خدماتی

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که یک شرکت خدماتی موضوعات مختلفی دارد. و در این قسمت قصد داریم این موضوعات را بیان کنیم. به این نکته توجه داشته باشید که موضوع یک شرکت، یعنی محدوده ای که شرکت در آن فعالیت می کند. به عنوان مثال اگر موضوع شرکت خدماتی شما نظافتی است. در این حالت شما نیروهایی در اختیار دارید که برای نظافت منزل و شرکت ها از آن ها استفاده خواهید کرد.

  • حمل و نقل و جابه جایی
  • آشپزی به صورت خانگی یا رستوران ها
  • بهره برداری و تعمیر تاسیسات ساختمانی
  • خدمات مربوط به فضاهای سبز
  • تعمیرات خودرو و ساختمان ها
  • نظافت

موارد گفته شده در بالا موضوعاتی هستند که برای یک شرکت خدماتی به کار برده می شوند.

تاسیس شرکت خدماتی

یکی از مهم ترین سوال هایی که در رابطه با تاسیس شرکت خدماتی پیش می آید این است که نحوه ثبت دفتر خدماتی چه مراحلی دارد؟ آیا نیاز به مدرک تحصیلی دارد؟ باید از کجا مجوز گرفت؟

ما در این مقاله قصد داریم این موضوع را به صورت گام به گام و ساده برای شما شرح دهیم. پیشنهاد ویژه می کنیم که به هیچ عنوان ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

سوالات مهم شما:

آیا برای ثبت شرکت خدماتی نیاز به مدرک تحصیلی داریم؟

خیر برای ثبت نیاز به ارائه مدرک تحصیلی نیست و شما با هر مدرک تحصیلی حتی سیکل می توانید یک شرکت ثبت کنید. مگر در مواردی که موضوع شرکت محوز خاصی نیاز داشته باشید.

ثبت یک شرکت خدماتی چقدر زمانبر است؟

حدودا 10 الی 15 روز کاری تا دریافت اوراق شرکت زمان خواهد برد و نیاز به حضور شما در اداره خاصی نیست و حتی در دورترین شهر های ایران هم، همین زمان را خواهد برد. شما بدون مراجعه به تهران می توانید به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید و درخواست ثبت نمایید.

تاسیس شرکت خدماتی چقدر هزینه دارد؟

هزینه آن با توجه به تعداد افراد عضو ومیزان موضوع و سرمایه متفاوت است اما از 1800 هزار تومان به بالا می باشد.

در چه حوزه ای می توان فعالیت کرد؟

در کلیه حوزه های نظافتی، اعزام نیروی خدماتی و اعزام نیروی تاسیساتی، نگهداری فضای سبز و .... البته برخی موضوعات مانند اعزام پرستار نیاز به مجوز داشته و بدون مجوز این نوع خدمت رد خواهد شد.

این راهنما را حتما ببینید هزینه ثبت شرکت در سال 1403 چقدر است؟
تاسیس شرکت خدماتی
تاسیس شرکت خدماتی

در ادامه انواع شرکت های خدماتی را بیان خواهیم کرد. اما شما باید در ابتدا نوع شرکت خود را انتخاب کنید. زیرا شرکت ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند و بی توجهی به این موضوع می تواند باعث عقب افتادن کار شما شود. مراحل ثبت شرکت خدماتی به صورت زیر است:

مراحل ثبت شرکت خدماتی

  • صورت جلسه موسسین تنظیم شده و شرکا آن را امضا کنند.
  • فرم درخواست ثبت شرکت را دریافت کرده، تکمیل کرده و سپس شرکا آن را امضاء کنند.
  • اساسنامه ای برای شرکت خود تنظیم کرده و همه شرکا آن را امضا کنند.
  • در مرحله بعد شما باید نام هایی را برای شرکت خود انتخاب کنید.

حال این سوال مهم پیش می آید که چرا باید چند نام برای شرکت خود انتخاب کنید. در پاسخ باید گوییم که در بعضی از موارد اداره ثبت نام های انتخاب شده را قبول نخواهد کرد. حال این رد نام می تواند علت های مختلفی داشته باشد. نام تکراری، نام مغایر قانون و... از علت های رد یک نام به حساب می آیند. به همین دلیل معمولا پنج نام برای شرکت خود انتخاب می کنید که یکی از آن ها قبول شود.

  • در مرحله بعدی مدارک شما به قسمت ممیزی فرستاده می شود و در این مرحله هم بررسی های لازم انجام خواهد شد. اگر موضوع شرکت شما به صورتی باشد که نیاز به مجوزهای خاصی داشته باشید. در این مرحله باید برای اخذ این مجوزها اقدام کنید.
  • در قسمت ممیزی پرونده شما به طور کامل بررسی می شود و اگر مشکلی در مدارک و دیگر قسمت ها وجود نداشته باشد. برای مرحله بعدی به حسابرسی فرستاده می شود.
  • در این مرحله هزینه حسابرسی از متقاضی دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است که این هزینه با توجه به سرمایه اولیه مشخص می شود. و ما در این مقاله نمی توانیم مبلغی را به عنوان هزینه حسابرسی بیان کنیم.
  • در مرحله بعدی رسید بانکی به قسمت حسابرسی و بعد از آن ممیزی تحویل داده می شود.
  • در مرحله بعد پرونده باز هم توسط کارشناس تاسیس بررسی خواهد شد. در این مرحله مدارک پرونده به طور کامل بررسی می شود و در صورت وجود مشکلی خاص، برای رفع ایراد فرستاده خواهد شد. و در صورت عدم وجود ایراد پرونده به مرحله بعد فرستاده می شود.
  • در این مرحله باید یک آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار منتشر شود.
  • در نهایت پرونده شما در دبیرخانه مهر می شود. و یک شماره به شرکت شما اختصاص داده خواهد شد.

انواع شرکت های خدماتی

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که شرکت های خدماتی می توانند انواع مختلفی داشته باشند. که در این قسمت سعی بر این داریم که مطالبی در رابطه با این موضوع بیان کنیم. و پیشنهاد ویژه داریم که ادامه مطالب را از دست ندهید و همچنان با ما همراه باشید.

شرکت خدماتی سهامی خاص

اگر قصد دارید که شرکت خدماتی خود را به صورت سهامی خاص ثبت کنید. باید شرایط زیر را داشته باشید.

  • اعضاء اصلی باید 5 نفر باشند که 3 نفر از آن ها عضو هیئت مدیره هستند و دو نفر دیگر سمت بازرس را دارند.
  • شما باید حداقل صد هزار تومان را به عنوان سرمایه اولیه در نظر بگیرید.
  • درصدی از این سرمایه تعیین شده باید در حساب شرکت وجود داشته باشد و حداقل مقدار آن هم %35 می باشد.
  • مدت زمان ثبت شرکت سهامی خاص تقریبا 10 روز است.

شرکت خدماتی با مسئولیت محدود

از دیگر انواع شرکت های خدماتی می توان به شرکت خدماتی با مسئولیت محدود اشاره کرد. که در ادامه شرایط لازم برای ثبت چنین شرکتی را بیان خواهیم کرد.

  • در این شرکت باید دو نفر به عنوان شریک وجود داشته و هر یک از آن ها دارای سنی بیش از 18 سال باشند.
  • در این شرکت باید حداقل یک میلیون ریال سرمایه داشته و همه این مبلغ در حساب شما باشد.
  • برای ثبت این شرکت تعهدی از شما گرفته می شود که هزینه سرمایه را به طور کامل پرداخت کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت های خدماتی

در این قسمت قصد داریم به بررسی این موضوع بسیار مهم بپرازیم. که برای ثبت یک شرکت باید چه مدارکی داشته باشید. نکته بسیار مهم این است که مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت های سهامی خاص و شرکت های مسئولیت محدود با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

اگر چه نمی توان شباهت این مدارک را هم نادیده گرفت. در ادامه این مدارک را به طور تفکیک شده بیان خواهیم کرد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی مسئولیت محدود

  • کپی کارت ملی و شناسنامه همه اعضای این شرکت که حداقل باید دو نفر باشند.
  • یک اقرار نامه تنظیم شده و سپس اعضاء آن را امضا کنند.
  • نام شرکت مشخص شود (در مطالب بالا اطلاعات کاملی در رابطه با این موضوع بیان کرده ایم)
  • طراحی یا انتخاب یک طرح
  • اعضاء هیئت مدیره و همچنین میزان سهم آن ها مشخص شود.
  • در سایت ثبت شرکت ها ثبت نام کنید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی سهامی خاص

  • مدارک شناسایی شامل کپی کارت ملی و شناسنامه هر یک از اعضا به طور کامل ارائه شود.
  • اقرار نامه را تنظیم کرده و هر یک از اعضا آن را امضا کنند.
  • مجوزهای لازم را برای این کار دریافت کنید.
  • یک اساسنامه را تنظیم کنید، لازم به ذکر است که در اساسنامه باید آدرس و کد پستی به طور دقیق ذکر شود.
هزینه ثبت شرکت خدماتی

هزینه ثبت شرکت خدماتی

اگر بخواهیم عوامل موثر بر هزینه ثبت شرکت های خدماتی را بیان کنیم. باید بگوییم که تعداد افرادی که به عنوان هیئت مدیره معرفی می کنید. مبلغی که به عنوان سرمایه در نظر می گیرید. و موضوعات شرکت شما تاثیرات به سزایی در تعیین هزینه و قیمت نهایی این کار برای شما دارد که باید به آن توجهی خاص داشته باشید.

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هزینه ثبت یک شرکت خدماتی سهامی خاص است. که نسبت به هزینه ثبت شرکت خدماتی مسئولیت محدود تفاوت هایی دارد.

البته باید بگوییم که کمی بیشتر می باشد. به شما اطمینان می دهیم که در ما در شرکت کاج برای ارائه هر یک از خدمات کمترین هزینه ممکن را درخواست می کنیم.

توجه: حتما برای استعلام دقیق هزینه ثبت شرکت خدماتی با شماره اختصاصی 02162753000 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ثبت شرکت کاج استفاده کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
حاج مهدی ‏۲۹ آذر ۱۳۹۹

سلام من میخوام یه شرکت خدماتی در اراک ثبت کنم که اموراتی از قبیل نظافت ، اعزام پرستار ، جوشکاری سیار ، نصب پکیج و کولر ، پیک موتوری و خرید مایحتاج مردم انجام بده ، لطفا راهنمایی بفرمایید .

پاسخ
مشاور کاج ‏۳۰ آذر ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر
براتون ثبت می کنیم فقط اعزام پرستار نیاز به اخذ مجوز دارد و بدون مجوز این یک مورد را نمی توانید در موضوع شرکت وارد کنید

پاسخ
محسن بغلانی ‏۰۴ بهمن ۱۳۹۹

آیا می توان یک شرکت خدمات فرهنگی یا شرکت تعاونی خدماتی فرهنگی راه اندازی کرد؟ روش آن را می فرمائید؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۵ بهمن ۱۳۹۹

سلام متوجه سوال شما نشدیم، منظور از تعاونی خدماتی فرهنگی چه خدماتی هستش ؟

پاسخ
محسن بغلانی ‏۰۵ بهمن ۱۳۹۹

سلام منظورم خدماتی مانند برگزاری مراسم فرهنگی ازقبیل نمایشگاه عکس کتاب و… فیلمبرداری و تأمین صوت و تصویر در مراسم های ملی و مذهبی، طراحی و نصب دکور و …..کلیه خدمات تبلیغی مانند پادکست، انیمیشن، تبلیغات محیطی در قالب یک شرکت خدماتی یا تعاونی. آیا امکان پذیر است یا خیر؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۸ بهمن ۱۳۹۹

بله امکان پذیر است اما برخی مواردی که فرمودید نیاز به مجوز دارد، تماس بگیرید با دفتر و موضوعاتتان را دقیق بفرمایید که بررسی کنیم کدام موارد نیاز به مجوز دارد و کدام در قالب ثبت شرکت خدماتی امکان پذیر است.

پاسخ
موسی جهانگیرپور نودهی ‏۱۷ بهمن ۱۳۹۹

سلام میخوام یه شرکت خدماتی در شهرستان ملارد از قبیل کارهای نظافت راه پله ورنگ کاری ج‌وشکاری ونصب کولر وپیک موتوری خرید مایحتاج مردم ثبت کنم لطفا راهنمایی کنید

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۹ بهمن ۱۳۹۹

جهت ثبت و دریافت راهنمایی لطفا تماس بگیرید.

پاسخ
سلیمان مدرسی ‏۲۳ بهمن ۱۳۹۹

با سلام
میخواهیم یک شرکت خدماتی و مشاوره ای کشاورزی ثبت کنیم. فعالیت هایی از قبیل سموم، کود، صادرات محصولات کشاورزی، مدیریت مزارع، احیای مراتع و جنگل و … در نظر داریم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. آیا میتوان با ۳نفر فارغ التحصیل کشاورزی و ۲نفر با رشته غیر مرتبط این شرکت را تاسیس کنیم؟لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۹ بهمن ۱۳۹۹

سلام بله مشکلی برای ثبت وجود ندارد.

پاسخ
فهیم اقتداری بختیاری ‏۳۰ بهمن ۱۳۹۹

درودبرشما آیا فعالیت بسته بندی انواع خرما ومحصولات کشاورزی و فعالیت پخش کود وبذر وسم وخریدگندم وذرت وصادرات محصولات کشاورزی شامل شرکت خدماتی می‌شود باسپاس.

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۱ اسفند ۱۳۹۹

سلام بله خانم بختیاری شما میتوانید هرموضوعی که نیاز به مجوز خاصی نداشته باشد مانند مواردی که فرمودید را انتخاب و ثبت کنید.

پاسخ
محسن ایزدی ‏۱۳ اسفند ۱۳۹۹

سلام ودرود
بنده دانشجو هستم میخواستم شرکت خدماتی ثبت کنم به نام خودم آیا وقتی که درسم تمام شد میتوانم در آزمون استخدامی شرکت کنم یا در ادارات دولتی استخدام بشم مشکل ایجاد نمی کند شرکت به نام من ثبت شده باشد؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۵ اسفند ۱۳۹۹

خیر جناب ایزدب مشکلی ایجاد نخواهد کرد

پاسخ
مهدی بغلانی ‏۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام
ببخشید اگر بخوام کار پیمانکاری ماشین الات ونقلیه در پتروشیمی بگیرم باید چه شرکتی ثبت کنم؟؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۱ خرداد ۱۴۰۰

بین محدود و خاص فرقی نمی کند اما معمولا شرکت های خدمات پیمانکاری سهامی خاص هستند بخاطر اعتباری که برای شرکت در مناقصات دارند.

پاسخ
حبیب احمدي ‏۰۱ خرداد ۱۴۰۰

سلام و خسته نباشید
میخواستم شرکت خدماتی و نظافتي ثبت کنم من کارمندم آیا میتونم این کارو بکنم

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۲ خرداد ۱۴۰۰

سلام کارمند رسمی هستید؟ اگر کارمند رسمی باشید نمی توانید

پاسخ
جلیلی ‏۱۸ خرداد ۱۴۰۰

سلام یکسری سوال درباره شرکت خدماتی داشتم
چطور میتونم تماس بگیرم و راهنمایی بگیرم

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۰ خرداد ۱۴۰۰

سلام لطفا با شماره 02162753000 تماس بگیرید.

پاسخ
مهدی نامجو ‏۲۷ مرداد ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر
من میخوام یک شرکت خدماتی راه اتدازی بکنم که خدمات تعمیر خودرو تامین قطعات خودرو ‌ فروش خودرو را داشته باشم و این قابلیت هم داشته باشم با شرکتهای خارج از ایران هم بتوانم نمایندگی بگیرم و بتوانم همکاری داشته باشم حالا شرکت خارج از ایران چه شرکت ایرانی باشد و یا شرکت خارجی از شما بزگوار درخواست راهنمای دارم سپاسگزارم

پاسخ
مشاور کاج ‏۳۰ مرداد ۱۴۰۰

با سلام تقریبا چیزی شبیه شرکت خدماتی همراه مکانیک کمی گسترده تر درسته ؟ در خدمتتون هستیم هم می توانید حضوری تشریف بیارید هم تلفنی با کارشناس مربوطه صحبت کنید.

پاسخ
مهدی نامجو ‏۰۵ شهریور ۱۴۰۰

تعریبا بله
حتما تماس می گیرم خدمتتون
هزیته این نوع ثبت شرکت ۸۰۰ هزارتومان است؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۶ شهریور ۱۴۰۰

با احتیاب هزینه های واریزی مثل روزنامه تاسیس حدود 2 میلیون تومان خواهد بود دوست عزیز

پاسخ
قادر زراعتی ‏۰۲ آذر ۱۴۰۰

تبت شرکت خدمات اداری در تهران را مورد استدعاست

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۳ آذر ۱۴۰۰

سلام لطفا با شماره 02162999399 تماس بگیرید

پاسخ
شهرام ‏۱۶ آذر ۱۴۰۲

با سلام و درود فراوان میخواستم یک شرکت خدماتی برای تهیه ی غذای بیمارستان ها و شرکتها و … ثبت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۲ آذر ۱۴۰۲

با سلام موضوع که مشخصه، نوع شرکت هم مسئولیت محدود ثبت کنید و سعی کنید قبل از 22 بهمن ماه ثبت کنید چون فرآیند ثبت این نوع شرکت ها در حال تغییر است

پاسخ
مهران جلیلی پیران ‏۱۷ آذر ۱۴۰۲

سلام وخسته نباشیدمن میخواهم یه شرکت خدماتی نظافتی ساختمان، راه پله، و منازل بگیریم و پرستاری از سالمندان و کودکان در اصفهان هم میخواهم که گفتین مجوزمیخواهد لطفا راهنمایی بکنید با تشکر فراوان

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۲ آذر ۱۴۰۲

سلام نظافت مشکلی ندارد اما نگهداری از سالمند در شهرستان ها نیاز به مجوز از بهزیستی دارد

پاسخ
مقدم ‏۱۹ آذر ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر من میخوام یه شرکت خدماتی در حوزه تعمیر و نگهداری واگن و حمل و نقل جاده ای و ریلی ثبت کنم راهنمایی میفرمائید عنوان موضوع رو چی بزنم ؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۲ آذر ۱۴۰۲

با سلام متن موضوع شرکت خدماتی به ایمیل شما ارسال شد

پاسخ
محمد محبی ‏۲۱ آذر ۱۴۰۲

سلام من میخوام شرکتی خدماتی ثبت کنم چطور باهاتون در ارتباط باشم

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۲ آذر ۱۴۰۲

لطفا با شماره 02162753000 تماس بگیرید

پاسخ
ساسان اسحاقی ‏۲۱ آذر ۱۴۰۲

سلام ببخشید شرکت خدماتی که میخواهیم ثبت کنیم حتما باید چندنفر اعضا داشته باشه یا یک نفرهم میتونه بعنوان موسس شرکت ثبت کنه ؟

پاسخ
مشاور کاج ‏۲۲ آذر ۱۴۰۲

سلام برای ثبت یک شرمت خدماتی حداقل باید دو نفر باشید یعنی دو نفر سهامدار

پاسخ
مشاهده نظرات بیشتر
تماس