مشاوره ثبت شرکت در ایران " اینجا بنا بر صداقت است " 02162753000
blog

ثبت برند قنادی

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ 0 پرسش و پاسخ
فهرست عناوین

در صورتی که تولید کننده شیرینی و شکلات هستید و یا مغازه دارید و تا به امروز نسبت به ثبت برند قنادی خود اقدام نکرده اید با ادامه مطلب با ما باشید و جهت دریافت راهنمای ثبت با شماره های موسسه تماس بگیرید.

اطلاعات کلی

مدت زمان: 45 روز کاری

هزینه: 3،500،000 تومان

ثبت برند قنادی

استعلام نام برند برای ثبت برند قنادی

انتخاب نام مناسب برای برند قنادی خیلی مهم است. شما باید نامی انتخاب کنید که تمامی ویژگی های لازم را داشته باشد. یکی از مهم ترین کارها قبل از ثبت برند قنادی این است که با استعلام از غیر تکراری بودن نام برند شیرینی خود مطمئن شوید.
غیر تکراری بودن و عدم مشابهت زیاد نام انتخابی با نام یا نام های ثبت شده قبلی، بیشتر از همه به نفع خودتان است زیرا باعث می شود نامی منحصر به فرد داشته باشید. نام مناسب در تمامی مراحل بعدی که روی برند قنادی خود هزینه می کنید و از آن نتیجه می گیرید، اثرگذار خواهد بود.

این مطلب را حتما بخوانید استعلام برند قبل از ثبت

مزایای داشتن برند قنادی

با انجام ثبت برند قنادی، می توانید شیرینی ها، شکلات ها و.. مخصوص به خودتان را تولید کنید. در صورتی که بدون داشتن برند این کار را بکنید بقیه رقبایتان مثلا دیگر قنادی ها و شیرینی فروشی ها می توانند به راحتی محصولات شما را تولید کرده و به نام خودشان به فروش برسانند.

وقتی که ثبت برند شیرینی را انجام می‌دهید، قانون از تمامی حق و حقوق مادی و معنوی تان در دوره تولید شیرینی حمایت می کند.
با ثبت برند می توانید برای قنادی خود تبلیغات موثری انجام داده و در نتیجه بازدهی کارتان را افزایش دهید.

در بسیاری از موارد، پس از ثبت برند قنادی امکان استفاده از وام ها و تسهیلات مختلفی به شما در جهت پیشرفت کاری تان داده می شود.

اولین مشاوره و آخرین قیمت را از ما بگیرید 02162753000

سوالات متداول

آیا قنادی نیاز به مجوز دارد؟

بله برای این که بتوانید قنادی داشته باشید و از طریق آن فعالیت کنید باید مجوزهای لازم را از اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز وزارت بهداشت دریافت کنید.

آیا می توان محصولات قنادی را صادر کرد؟

بله برای انجام این کار ابتدا باید برندتان به صورت بین المللی ثبت شود. برای داشتن برند بین المللی قنادی لازم است که اولا ثبت برند شیرینی یا قنادی را در داخل و خارج از کشور انجام دهید و پس از آن کارت بازرگانی هم داشته باشید.

آیا می توان برند شیرینی را به صورت غیر حضوری ثبت کرد؟

بله شما می توانید این کار را از طریق سامانه اداره مالکیت معنوی انجام دهید.

آیا من به عنوان کسی که در خانه مشغول شیرینی پزی هستم، می توانم برند شیرینی ثبت کنم؟

بله شما می توانید برای محصولات خودتان برندی منحصر به فرد داشته باشید و این موضوع به شکل و سطح فعالیت شما بستگی ندارد.

طعم ها از لذت های مختلف زندگی ما هستند. طعم شیرین و همه مواد غذایی با این طعم از جمله مهم ترین طعم های مورد پسند ما ایرانیان است.
شیرینی اولین پذیرایی ما برای میهمان و حتی اولین خوراکی است که هنگام جشن و شادی باید وجود داشته باشد. ثبت برند قنادی باعث می شود بتوانید به صورت گسترده در این زمینه فعالیت کنید.
قنادی ها به تولید شیرینی های مختلفی می پردازند. این شیرینی ها شامل نان زنجبیلی، کنله، انواع شیرینی خامه ای، چیمنی، تارت، ماکارون، دانمارکی، ناپلئونی و بسیاری موارد دیگر است.

شیرینی، این خوراکی دلپذیر

همان طور که گفتیم شیرینی ها و در نتیجه مراجعه به قنادی ها در فرهنگ ایرانی همیشه جایگاه مهمی دارد. شیرینی ها را می توان از جهات مختلف، دسته بندی کرد. برای شما به عنوان تولید کننده شیرینی و صاحب برند آن مهم است که انواع مختلف شیرینی را تولید کنید و در دسترس مشتریان تان قرار دهید.
البته شما می توانید حتی انتخاب کنید که تنها به تولید یک نوع شیرینی بپردازید و روی کیفیت، تنوع بسته بندی و.. برای همان یک نوع مانور بدهید.

شیرینی سنتی

افراد زیادی شیرینی های سنتی مثل نان برنجی، کلمپه، نان نارگیلی و.. را به انواع و اقسام شیرینی های دیگر ترجیح می دهند. شیرینی سنتی انواع مختلفی دارد و با طعم های متفاوتی تولید می شود. این نوع شیرینی شامل باقلوا، قطاب، پا درازی، پاپیونی و بسیاری موارد دیگر است.

شیرینی فانتزی

منظور از این نوع شیرینی هم شیرینی هایی است که علاوه بر طعم ، بر روی ظاهر و زیبایی آن هم توجه زیادی می شود. مثلا تارت ها، مافین و.. را می توان در این گروه قرار داد. در صورتی که بخواهید به صورتی به روزتر و خلاقانه تر از میهمانان خود پذیرایی کنید، این شیرینی ها انتخاب خوبی محسوب می شود.
البته دقت کنید که برخی از انواع آن می تواند خیلی کوچک باشد و شاید تنها به عنوان شیرینی ای در کنار چای مناسب باشد و نه برای یک مهمانی مهم.

شکلات و آبنبات

شکلات و آبنبات ها هم در واقع جزء شیرینی جات محسوب می شود. شکلات ها می تواند تخته ای یا فله باشد. بسیاری از افراد به انواع خوراکی فله ای اعتماد نمی کنند و به همین دلیل از قنادی های معتبر و برای خرید محصولات برندهای قابل اطمینان اقدام می کنند.
با انتخاب شکلات مغزدار البته از نوع با کیفیت آن می توانید به این فکر کنید که شکلات شما ارزش غذایی بیشتری دارد.

فواید شیرینی برای بدن

• درست است که وقتی صحبت از کنترل وزن و قند و.. است می گوییم در استفاده از شیرینی جات باید محتاط بود اما خوب است بدانید شیرینی ها علاوه بر این که خیلی خوشمزه هستند، فوایدی هم بریا بدن دارند.
• شیرینی باعث ترشح سروتونین و دوپامین در مغز می شود و در نتیجه خلق و خوی ما را بهتر می کند. شاید به همین دلیل است که در شادی ها و مراسم مختلف جشن و.. از شیرینی استفاده می کنیم.
• مصرف شیرینی به اندازه مناسب و نه زیاد، باعث می شود در مصرف انرژی بدن تان صرفه جویی کنید زیرا قند وارد شده در بدن تا چندین ساعت نیاز شما را تامین می کند.
• انواع مختلف شیرینی شامل مواد مغذی زیادی از جمله فیبر، آنتی اکسیدان و ویتامین های مختلف است.
• مصرف درست و به اندازه شیرینی باعث می شود در درازمدت راحت تر بتوانید کنترل وزن تان را در دست بگیرید.
• شیرینی هایی که با مواد طبیعی و مواد مغذی درست می شود کاملا برای سلامتی شما مفید است.
• مصرف درست شیرینی باعث می شود تا 17 درصد احتمال ابتلا به سکته مغزی کاهش یابد.
• شیرینی های سالم باعث می شود تعادل رژیم غذایی تان حفظ شود.
• انواع مختلف شیرینی به هضم غذا کمک می کند.
• مصرف شیرینی می تواند حواس پرتی را کاهش داده و در مواقعی مثل بیماری و ناراحتی، اشتهای شما را افزایش دهد.

5/5 - (2 امتیاز)
پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
مشاهده نظرات بیشتر
تماس