مشاوره ثبت شرکت در ایران " اینجا بنا بر صداقت است " 02162753000
blog
  • خانه
  • برند
  • ثبت برند باشگاه ورزشی چه شرایطی دارد؟

ثبت برند باشگاه ورزشی چه شرایطی دارد؟

۲۰ دی ۱۴۰۲ 0 پرسش و پاسخ
فهرست عناوین

ثبت برند ورزشی می تواند برای همه افرادی که باشگاه دارند یا افرادی که در زمینه واردات و صادرات لوازم ورزشی فعال هستند انجام شود.

اطلاعات کلی

مدت زمان: 45 روز کاری

هزینه: 3،500،000 تومان

ثبت برند باشگاه ورزشی

شرایط و مدارک لازم برای داشتن برند باشگاه ورزشی

  • ابتدا باید نام و تصویر مناسبی برای برند ورزشی خود انتخاب کنید.
  • شما می توانید به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی برای داشتن برند ورزشی اقدام کنید.
  • مجوزهای لازم که شامل پروانه باشگاه داری است را باید ارائه دهید.
  • مدارک هویتی مالک یا مالکان باید ارائه شود.
  • گواهی امضاء و داشتن ثنا

برند ورزشی در چه زمانی ثبت می شود؟

برای انجام تمامی مراحل لازم زمانی حدود 3 ماه را در نظر بگیرید. بسته به این که مراحل لازم را چگونه پشت سر بگذارید یا این که مدارک تان کامل باشد یا نه این زمان ممکن است کمی تغییر کند.

دقت کنید که انتخاب نام مناسب خودش مرحله مهمی است. افراد زیادی به دلیل عدم انتخاب نام درست و یا نقص در مدارک و.. متاسفانه زمان قابل توجهی را از دست می دهند.

ساده ترین راه برای داشتن برند ورزشی

شما می توانید تمامی مراحل لازم را از طریق وب سایت اداره مالکیت معنوی پیگیری کنید. ما در این جا به دلیل پرهیز از تکرار، این مراحل را ذکر ننمودیم اما بارها در مطالب وب سایت مان در مورد آنها صحبت کرده ایم.

دقت کنید که اگر در این زمینه دانش و تجربه کافی ندارید و یا این که اصلا وقتش را ندارید که امور اداری را پیگیری کنید، می توانید با کارشناسان ما در ثبت کاج تماس بگیرید.

این مطلب را حتما بخوانید راهنمای 0 تا 100 ثبت برند
هزینه ثبت برند باشگاه ورزشی

هزینه های لازم برای ثبت برند باشگاه

شما باید اظهارنامه خود را ثبت و ارسال نمایید که این کار هزینه خودش را دارد. بسته به این که برندتان از چه نوعی و طبقه ای است و یا این که تعداد کالاها ( برای افرادی که در زمینه فروش کالای ورزشی هم اقدام می کنند) در چه وضعیتی قرار دارد، هزینه های شما می تواند متفاوت باشد. در صورتی که برند شما لوگوی تصویری هم داشته باشد هزینه ثبت آن بیشتر می شود ضمن این که برای تهیه لوگو هم باید هزینه لازم را بپردازید.

مبالغ روزنامه و حق ثبت هم وجود دارد. اگر وکیل یا موسسه ای امور لازم را از طرف شما پیش می برد قطعا باید این هزینه را هم در نظر بگیرید.

البته قبل از انتخاب نام باشگاه باید استعلام بگیرید که آن نام قبلا ثبت نشده باشد.

این مطلب را حتما بخوانید استعلام برند قبل از ثبت

این روزها تب ورزش و باشگاه رفتن بالا گرفته

چرا ؟ چونکه علاوه بر همه مواردی که گفتیم،؛ ورزش برای شما نتایج و دستاوردهای زیادی خواهد داشت. حتما با ما موافقید که ورزش کردن به تنهایی و مثلا در خانه، کمی سخت است. در صورتی که در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید می توانید خیلی راحت تر و با برنامه منظم تر ورزش کنید. از طرفی اگر خودتان به فکر داشتن برند باشگاه ورزشی هستید، خوب است بدانید که این نیاز همواره بیشتر از قبل حس می شود. امروزه همه افراد و مخصوصا جوانان علاقه زیادی به داشتن سلامت و از طرفی بدنی قوی و زیبا دارند. طبیعی است که تقاضا برای این زمینه کاری زیاد است و در صورتی که به درستی روی آن کار کنید می توانید درآمد خوبی هم داشته باشید.

  • در صورتی که هر روز به صورت منظم ورزش کنید می توانید به خوبی وزن خود را کنترل نمایید. بسته به این که فرد چه شرایط و وزنی دارد قطعا به برنامه ورزشی و تغذیه ای متفاوتی احتیاج دارد. شما به عنوان مدیر باشگاه و یا مربی می توانید به همه افراد در این زمینه کمک کنید.
  • سکته مغزی و بیماری های قلبی از جمله مهم ترین عوامل مرگ و میر در همه دنیاست. شما می توانید با داشتن برنامه ورزشی منظم به خوبی از این بیماری ها دور بمانید. داشتن فعالیت ورزشی منظم باعث می شود سطح کلسترول بدن بهبود پیدا کرده و نیز فشار خون هم کاهش یابد.
  • ورزش احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 و سندرم متابولیک را کاهش می دهد. داشتن فعالیت های بدنی به صورت کلی باعث سلامت بیشتر جسم و روح شما خواهد شد.
  • ورزش منظم از بسیاری از سرطان ها مثل سرطان مثانه، روده بزرگ، ریه، معده و.. جلوگیری می کند.
  • حتما می دانید که با بالارفتن سن احتمال شکستگی و پوسیدگی استخوان ها بیشتر می شود. ورزش منظم باعث می شود عضلات تان قوی تر شده و در نتیجه فشار کمتری به استخوان ها وارد شود.
  • افراد میانسال همیشه در فعالیت های عادی زندگی شان مثل بالا رفتن از پله، راه رفتن از حدی بیشتر و.. دچار مشکل می شوند. این در حالی است که اگر از سنین پایین و یا حتی از همان سن میانسالی شروع به ورزش کردن کنند، تا حد زیادی بدنی قوی تر و سالم تر خواهند داشت.
  • تحقیقات مختلف نشان می دهد که ورزش کردن می تواند طول عمر افراد را افزایش دهد.
  • ورزش در باشگاه های ورزشی علاوه بر این که باعث می شود منظم تر و با برنامه تر ورزش کنید همچنین باعث می شود دوستان زیادی پیدا کرده و از یک فعالیت گروهی و اجتماعی هم لذت ببرید. این موضوع خودش باعث افزایش سلامتی شما می شود.

ثبت برند باشگاه ورزشی

خب با همه توضیحاتی که دادیم مشخص است که داشتن برند باشگاه ورزشی و فعالیت در این زمینه تا چه حد می تواند برای جامعه مفید باشد. از طرفی نیاز جامعه به چنین فعالیت هایی همواره در حال افزایش است. اکثر ما بخش زیادی از زمان هر روزمان را پشت سیستم یا دستگاه های مختلف مشغول به کار هستیم و این موضوع باعث می شود سلامت بدن مان در حال تهدید باشد. ورزش کردن باعث می شود از این تهدیدات دور بمانیم. باشگاه های ورزشی فضایی را فراهم می کنند تا افراد مختلف بدون دغدغه و فکر اضافه ای تنها به ورزش فکر کنند.

5/5 - (2 امتیاز)
پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
مشاهده نظرات بیشتر
تماس