مشاوره ثبت شرکت در ایران " اینجا بنا بر صداقت است " 02162753000
blog
  • خانه
  • تاسیس
  • ثبت شرکت در شیراز فوری و کم هزینه + لیست مدارک

ثبت شرکت در شیراز فوری و کم هزینه + لیست مدارک

۲۰ دی ۱۴۰۲ 0 پرسش و پاسخ
فهرست عناوین

چنانچه ساکن شیراز هستید و قصد ثبت شرکت در شیراز را دارید ما در این محتوا مراحل را از سیر تا پیاز گفتیم، چندتا موسسه ثبت شرکت در شیراز هم معرفی کردیم و خودمان هم می توانیم در تهران فقط در عرض کمتر از 14 روز شرکت شما را به ثبت برسانیم و در شیراز تحویل شما دهیم سپس تسویه کنید.

اطلاعات کلی

مدت زمان: 14 روز کاری

هزینه: 2،500،000 تومان

راهنمای ثبت شرکت در شیراز

مزایای به ثبت رساندن شرکت در شیراز

  • وقتی شرکت تان را به ثبت می رسانید از مزایای قانونی زیادی برخوردار می شوید. این مزایا برای همه شرکت ها یکسان است. علاوه بر آن به ثبت رساندن شرکت در شهری زیبا مثل شیراز، مزایای مخصوص به خودش را هم دارد.
  • این شهر توریستی و پر جمعیت است و بنابراین می توانید خدمات زیادی در آن داشته باشید.
  • شیراز یک شهر صنعتی است که پالایشگاه های گاز و پتروشیمی دارد.
  • قرار داشتن این شهر در مسیر تجاری کشور و ارتباط آن با بندر بوشهر باعث می شود از نظر کسب و کارها رونق بالایی داشته باشد.
  • زندگی در شیراز و یا حتی رفت و آمدهای کاری به این شهر باعث می شود با یکی از زیباترین شهرهای ایران در ارتباط باشید. در واقع شما می توانید هم کار کنید و هم از سپری کردن اوقات تان در این شهر لذت ببرید.

مدارک لازم را آماده کنید

  • مدارک شناسایی مربوط به تمامی شرکاء لازم است. این مدارک شامل کارت ملی و شناسنامه است.
  • همه اعضای هیات مدیره باید برای کد ثنا ثبت نام کنند.
  • اساسنامه باید تکمیل و ارائه شود.
  • باید یک آدرس و کد پستی برای شرکت داشته باشید.
  • وضعیت حق امضاء باید روشن شود. آیا تنها یک نفر یا بیش از یک نفر حق امضاء دارند؟
  • میزان سهام و نیز سمت هر کدام از اعضاء را تعیین کنید.
  • 5 نام انتخابی راباید به ترتیب اولویت مشخص کنید.
  • نیاز به دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی و موسسین و نیز صورتجلسه هیات مدیره می باشد که در آن سمت ها مشخص شده است
  • در صورت نیاز باید وکالتنامه را ارائه دهید.
  • فیش بانکی پرداخت درصدی از سرمایه اولیه را باید تحویل دهید ( این کار برای شرکت سهامی خاص 35 درصد و برای شرکت مسئولیت محدود 100 در 100 مبلغ سرمایه  است.)

چه کاری باید انجام بدهم؟

برای به ثبت رساندن شرکت خود در شیراز 2 راه دارید.

اولین راه این است که صفر تا صد امور را به کارشناسان با تجربه ما در ثبت شرکت کاج بسپارید. آشنایی کامل با قوانین و مسیر باعث می شود این کار خیلی سریع و بدون اتلاف وقت و هزینه انجام شود.

در صورتی که دانش و تجربه و البته وقت کافی دارید، می توانید به سراغ راه حل دوم رفته و خودتان برای داشتن یک شرکت در شهر زیبای شیراز اقدام کنید. در این صورت باید مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. ابتدا مشخص کنید کدام نوع شرکت برای شما مناسب است.
  2. شرکا یا سهامداران چه کسانی هستند؟ این موضوع باید مشخص شود.
  3. چه میزان سرمایه اولیه دارید؟
  4. موضوع فعالیت شرکت را به صورت دقیق مشخص کنید.
  5. نام مناسبی برای شرکت انتخاب نمایید.
  6. سمت هر کدام از اعضاء و نیز حق امضاء و اختیارات باید کاملا مشخص شود.
  7. در این مرحله مدارک لازم را به صورت کامل آماده نمایید.
  8. مراحل ثبت نام را به صورت آنلاین دنبال کنید.
  9. مدارک لازم را همراه با نامه تایید نام ارسال نمایید.
  10. به صورت حضوری به اداره مراجعه کرده و امور لازم را پیگیری کنید.
  11. هزینه مربوط به روزنامه ها را پرداخت نمایید.
این راهنما را حتما ببینید هزینه ثبت شرکت
سوالات مهم

سوالات متداول

چه مدت زمان طول می کشد تا شرکتم ثبت شود؟

با توجه به شرایط این مدت زمان می تواند متفاوت باشد. معمولا یک تا دو هفته طول می کشد تا شرکت تان ثبت شود.

برای داشتن شرکت باید مجوز داشته باشم؟

این موضوع بستگی دارد که نوع شرکت تان چیست. برای برخی شرکت ها نیاز به مجوز وجود دارد و برای برخی خیر.

داشتن آدرس اداری و تجاری ضروری است؟

خیر. هنگام ثبت شرکت نیازی به ارائه آدرس تجاری ندارید. دقت کنید که در ادامه کار و هنگامی که پرونده مالیاتی تشکیل می شود احتمال دارد نیاز باشد که دفتر آماده ای داشته باشید.

خدمات پس از ثبت

قطعا پس از این که شرکت تان را ثبت می کنید در موارد زیادی نیاز به راهنمایی و اقدام دارید. در همه این موارد می توانید به ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پس از به ثبت رساندن شرکت معمولا نیاز به اقداماتی در خصوص ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، کد اقتصادی و مشاوره مالیاتی نیز دارید. در همه این موارد و دیگر موارد مربوطه می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید.

اولین مشاوره و آخرین قیمت را از ما بگیرید 02162753000

چه شرکتی برای من مناسب است؟

این موضوع به موارد مختلفی بستگی دارد. بررسی همه این موارد در کنار هم باعث می شود بتوانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

مشورت با کارشناسان آگاه هم قطعا در این مورد به شما کمک خواهد کرد.

در مورد این که زمینه فعالیت شرکت تان چه موضوعی باشد باید ابتداعلاقه تان را در نظر بگیرید. داشتن علاقه باعث می شود همیشه چالش های مسیر برایتان ساده تر شود.

تنها علاقه کافی نیست، باید در زمینه ای فعالیت کنید که برایتان سودآوری خوبی هم داشته باشد. به توضیحاتی که در همین متن، در مورد کسب و کارها در شیراز آمده است دقت کنید. این بخش می تواند به شما نشان دهد چه کسب و کارهایی در این شهر می تواند پردرآمد باشد.

انواع مختلفی از شرکت ها وجود دارد که باید ببینید با توجه به شرایط تان کدام برای شما مناسب تر است. شرکت مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص، شرکت بازرگانی، موسسه غیر انتفاعی، شرکت تضامنی، شرکت تعاونی و شرکت نسبی می تواند انتخاب شما برای نوع  شرکت تان باشد.

خوب است بدانید

  • اعضای هیات مدیره نمی توانند شغل دولتی داشته باشند.
  • اعضای هیات مدیره نباید پیشینه کیفری داشته باشند.
  • در شرکت های خصوصی، یک نفر می تواند در چند شرکت عضو هیات مدیره باشد.
  • سمت مدیر عامل برای هر فرد تنها در یک شرکت امکان پذیر است ( خصوصی یا دولتی بودن فرقی ندارد)

از مشاوره های ثبتی غافل نشوید

فرقی ندارد که قصد دارید چه نوع شرکتی را و در چه شهری راه اندازی کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی از مشاوره های ثبتی بهره مند شوید. اقدام ناآگاهانه می تواند باعث شود زمان و هزینه تان هدر برود.

شاید فکر کنید مراحل کار مشخص است و کار ساده ای به نظر برسد ولی در حقیقت این گونه نیست. عدم آگاهی کافی و نداشتن تجربه، بعدا شما را دچار مشکلات عدیده ای خواهد کرد.

قوانین همواره در حال اضافه شدن و تغییر هستند و این موضوعی است که نشان می دهد مشورت با افراد خبره برای شما ضروری است.

علاوه بر قوانین مختلف، این موضوع که چه نوع شرکتی را انتخاب می کنید هم موضوع مهمی است. هر کدام از این شرکت ها شرایط، مزایا و معایب خودش را دارد. باید سعی کنید با در نظر گرفتن همه موارد نوعی از شرکت ها را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با شرایط شما داشته باشد.

وکیل ثبت شرکت در شیراز

موسسه و وکیل ثبت شرکت در شیراز

  • موسسه ثبت شرکت در شیراز پدیده در خیابان صورتگر
  • موسسه ثبت شرکت در شیراز ثبت آتیه خیابان کریم خان زند
  • موسسه ثبت شرکت در شیراز گاما برندینگ در عفیف آباد

صاحب یک شرکت در شیراز شوید

با به ثبت رساندن یک شرکت در شیراز علاوه بر بهره مند شدن از مزایای خود این شهر، مزایای کلی ثبت شرکت را هم در اختیار دارید.

  • وقتی شرکت تان را ثبت می کنید فعالیت تان منظم شده و به شکل اساسی پیش می رود.
  • به کسب و کارتان بیشتر اعتماد می کنند. این موضوع در مورد همه مخاطبان شما چه حقیقی و چه حقوقی صادق است. همه افراد به یک شرکت بیشتر اعتماد می کنند تا به یک فرد.
  • همه فعالیت هایتان به صورت قانونی پیش می رود.
  • سوابق کاری تان افزایش یافته و بهبود می یابد.
  • می توانید در مزایدات، مناقصات و... شرکت داشته باشید.
  • می توانید برای دریافت نمایندگی اقدام کنید.
  • در مسیر استفاده از وام و تسهیلات بانکی به شما کمک می کند.

کدام کسب و کارها در شیراز پرطرفدار است؟

برای به ثبت رساندن شرکت در یک شهر طبیعی است که باید مقداری با فضای کسب و کار در آن شهر آشنا باشید.

شیراز پس از جنگ جهانی دوم پیشرفت زیادی در زمینه صنعت و کسب و کارها داشته است. در دهه 50 این شهر در رتبه چهارم از نظر وسعت قرار گرفت. پس از انقلاب هم با مرمت آثار فرهنگی و تاریخی، این شهر به صورت کلی شرایط بهتری را تجربه کرد.

کسب و کارها در شیراز به 4 بخش کلی تقسیم می شوند که برای به ثبت رساندن شرکت تان می توانید به این بخش ها توجه کنید.

صنایع در شیراز

بخش عظیمی از بازار کار در شیراز به صنایع مربوط است. یکی از بزرگ ترین شهرک های صنعتی ایران در شیراز قرار دارد و همین موضوع نشان دهنده اهمیت بالای صنایع در این کشور است. صنایع مختلفی در این شهر در حال رشد است که مهم ترین آن ها شامل صنایع غذایی، صنایع سلولزی، صنایع الکترونیک، صنایع شیمیایی و صنایع فلزی می باشد.

گردشگری در شیراز

این شهر از نظر زیبایی به شکلی است که وقتی پایتان به آن می رسد به سختی می توانید دل بکنید. آب و هوای معتدل در کنار جاذبه های مختلف گردشگری باعث شده است شیراز از نظر توریستی در شرایط خیلی خوبی قرار داشته باشد.

شیراز نه تنها از نظر جاذبه های فرهنگی و تاریخی قوی است بلکه گردشگر سلامت هم دارد یعنی افراد زیادی برای انجام امور پزشکی به این شهر سفر می کنند.

حتما می دانید که داشتن گردشگر بالا یعنی رشد همه کسب و کارها. موقعیت توریستی شیراز باعث شده افراد زیادی به عنوان تورلیدر، مترجم و... مشغول به فعالیت باشند. علاوه بر این ها شما در هر زمینه دیگری هم که فعالیت کنید می توانید از حضور گردشگران مختلف داخلی و خارجی برای رشد کسب و کارتان بهره مند شوید.

خدمات در شیراز

شهرهای پر جمعیت و مخصوصا توریستی از نظر خدمات، همیشه جایگاه خوبی دارند. در صورتی که شرکت تان را در زمینه های مختلف خدماتی به ثبت برسانید می توانید به سودآوری بالایی برسید. اگر خدمات شما به گردشگری و امور توریستی مرتبط باشد باز هم درآمدتان بالاتر خواهد رفت.

کشاورزی در شیراز

شیراز نسبت به شهرها و روستاهای اطراف آب بیشتری دارد وبه همین دلیل در برخی زمینه های کشاورزی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. درست است که این شهر آب و هوای خشکی دارد و بیابانی است اما محصولات مختلفی از جمله نارنج، خرمالو، شلیل، ازگیل و... در آن رشد می کنند و منبع درآمد خوبی هم محسوب می شوند. در اطراف شیراز گل محمدی هم کشت می شود که علاوه بر زیبایی منبع درآمد بسیاری از مردم است.

کمی بیشتر در مورد شیراز

مردم این شهر لهجه زیبای شیرازی دارند که قطعا از شنیدن آن لذت خواهید برد. حتما شما هم با شنیدن نام این شهر یاد گل، شعر، بلبل و نواهای عاشقانه می افتید. فرهنگ غنی شیراز باعث شده است این شهر حتی در سطح جهانی هم شناخته شده باشد.

باغ های زیبا و دلنشین زیادی شیراز وجود دارد که می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید. باغ ارم، عفیف آباد، دلگشا و باغ جهان نما از جمله باغ های مهم این شهر هستند که در سطح جهانی شناخته شده می باشند.

جالب است بدانید در سال های 47 تا 57 در شیراز جشنی به نام " جشن هنر شیراز" برگزار می شد که رویدادی بزرگ و زیبا بود. در این جشن بزرگترین هنرمندان ایرانی داخل و خارج از کشور در رشته های مختلف هنری گرد هم آمده و هنرشان را به نمایش می گذاشتند.

اکثریت مردم شیراز مسلمان هستند اما تعدادی گروه های مسیحی و یهودی هم در این شهر زندگی می کنند. در شیراز دو کلیسا برای ارامنه و انگلیکن فعال است.

5/5 - (1 امتیاز)
پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
مشاهده نظرات بیشتر
تماس