مشاوره ثبت شرکت در ایران " اینجا بنا بر صداقت است " 02162753000
blog
  • خانه
  • برند
  • راهنمای ثبت برند پروتئین و فروشگاه پروتئینی

راهنمای ثبت برند پروتئین و فروشگاه پروتئینی

۲۰ دی ۱۴۰۲ 0 پرسش و پاسخ
فهرست عناوین

این روز ها مثل سابق نیست که هر محلی یک قصابی سنتی داشته باشد، این روزها حتی گوشت و مرغ هم اسم دارند و هر کدام با یک برند خاص به بازار عرضه می شوند، اگر تولید کننده هستید یا مغازه پروتئینی دارد برای ثبت برند گوشت و مرغ با ما همراه باشید، ضمننا علاوه بر این مطلب راهنما، می توانید از ما مشاوره بگیرید که چطور برندتان را ثبت کنید.

اطلاعات کلی

مدت زمان: 45 روز کاری

هزینه: 3،500،000 تومان

ثبت برند پروتئین

می دانید برای داشتن برند پروتئین و فعالیت در این زمینه چه مراحل قانونی ای را باید طی کنید؟ قطعا ابتدا باید مدارک لازم را آماده کنید. در ادامه مهم ترین موارد درباره ثبت برند پروتئین را خواهیم نوشت.

ثبت برند پروتئینی

اکنون که در حال خواندن این مطلب هستید احتمالا در زمنیه تولید و یا فروش مواد پروتئینی مشغول به کار هستید. شاید هم در حال تحقیق برای شروع کسب و کارتان در این زمینه می باشید. یکی از مهم ترین کارهایی که برای داشتن یک شغل موفق باید انجام بدهید این است که برند خودتان را در همان زمینه به ثبت برسانید.

با توجه به مصرف بالای مواد پروتئینی طبیعی است که می توانید سودآوری خوبی در تولید و فروش آن داشته باشید. داشتن برند باعث می شود محصولات پروتئینی شما متمایز شده و در نتیجه فعالیت موفق تری داشته باشید.

وقتی برندتان را به ثبت می رسانید باید به موارد زیادی توجه کنید. برند پروتئینی شما باید در طبقه مخصوص به خود ثبت شود.

مزایای داشتن برند پروتئینی

  • وقتی برند پروتئینی خود را ثبت کنید دیگر همکاران و رقبا نمی توانند از نام تجاری شما سوء استفاده کنند. دقت کنید که در صورت نداشتن برند ممکن است گاهی بدون قصد و غرض قبلی هم چنین اتفاقی بیافتد اما وقتی برند ثبت می شود همه چیز طبق قانون پیش رفته و هیچ مشابهت یا تکراری به وجود نخواهد آمد.
  • در صورتی که برند پروتئینی تان در معاهدات بین المللی ثبت شود از اثرات مخرب تحریم ها دور هستید.
  • برند پروتئین شما خودش اهمیت زیادی دارد. در صورتی که هر زمان و به هر دلیلی نخواهید در این زمینه فعالیت کنید، می توانید برند خود را با قیمت خوبی بفروشید. دقت کنید که میزان ارزش برند شما به میزان فعالیت های تخصصی که بر روی آن انجام داده اید بستگی خواهد داشت.
  • می توانید تبلیغات گسترده ای برای فروش مواد پروتئینی خود داشته بایشد.
  • امکان استفاده از وام و تسهیلات بانکی را خواهید داشت.
  • و بسیاری موارد دیگر

مدارک لازم برای برند پروتئینی

برای این که برندتان را به ثبت برسانید باید مدارک لازم را آماده کنید. بسته به این که شخص حقیقی یا حقوقی هستید این مدارک می تواند متفاوت باشد.

  • اشخاص حقیقی باید کپی شناسنامه و کارت ملی ارائه دهند. ثنا داشته باشند و سیم کارت به نام خود
  • اشخاص حقوقی علاوه بر ارائه مدارک شناسایی اعضاء و صاحبان امضاء باید آخرین روزنامه رسمی شرکت را هم ارائه دهند.
  • اگر وکیل یا نماینده قانونی در حال پیگیری امور است باید مدارک لازم را ارائه دهند.
  • لازم است شماره تلفنی به نام صاحب برند داشته باشید.
  • داشتن یک پروانه فعالیت در حوزه مواد پروتئینی
این مطلب را حتما بخوانید راهنمای 0 تا 100 ثبت برند

مراحل لازم برای داشتن برند پروتئینی

  • برای نام برند پروتئینی خود تا چه حد فکر کرده اید؟ لازم است استعلام لازم برای این مورد را بگیرید تا مشخص شود که نام انتخابی شما قابل ثبت هست یا خیر. در صورتی که این نام و یا نام های تا حد زیادی مشابه با آن قبلا ثبت شده باشد شما نمی توانید آن را برای برندتان ثبت نمایید.
  • اکنون باید تمامی مدارک مورد نیاز را تهیه نمایید
  • در این مرحله باید اظهارنامه برند پروتئینی را تکمیل کنید. دقت کنید که تکمیل اظهارنامه یک کار تخصصی است و باید با نظر متخصصان انجام شود.
  • اظهارنامه را تکمیل کنید. دقت کنید که تکمیل اظهارنامه مهم است و باید با توجه به شرایط انجام شود. پیشنهاد می کنیم برای این مورد با کارشناسان ما مشورت نمایید.
  • وقتی پرونده تان تکمیل و ارسال شود در نوبت بررسی قرار می گیرد. در این بررسی ها 3 کارشناس و در نهایت هم رئیس اداره پرونده شما را بررسی می کنند. اگر مشکلی در مسیر به ثبت رسیدن برند شما وجود نداشته باشد سامانه این موضوع را به شما اطلاع می دهد. پس از آن باید به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی مراجعه نموده و پرونده فیزیکی تان را تشکیل دهید. همچنین پرداخت هزینه های لازم بر عهده شما خواهد بود. هزینه 2 نوبت روزنامه رسمی و نیز هزینه های حق ثبت را باید پرداخت نمایید.
  • آخرین مرحله هم مراجعه حضوری به اداره مالکیت معنوی است. اکنون می توانید گواهی برند پروتئینی خود را دریافت کنید.
اولین مشاوره و آخرین قیمت را از ما بگیرید 02162753000
سوالات مهم

شاید سوال شما هم باشد

هزینه ثبت برای همه برندها از جمله برند پروتئینی یکسان است؟

خیر. برندها در طبقات مختلفی قرار می گیرند و هزینه متفاوتی برای ثبت دارند.

موسسات مختلف چه هزینه ای برای ثبت برند پروتئینی دریافت می کنند؟

هزینه موسسات در این زمینه ها می تواند متفاوت باشد. به صورت کلی پیشنهاد می کنیم علاوه بر قیمت به کیفیت خدمات یک مجموعه و سابقه آنها هم توجه کنید.

مراحل ثبت برای همه برندها یکسان است؟

خیر. بسته به نوع برند، تعداد محصول یا تنوع خدمات و.. ممکن است نیاز به طی کردن مراحل مختلفی برای به ثبت رساندن برندتان داشته باشید.

برای برند پروتئینی چقدر باید هزینه کنم؟

بسته به این که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام می کنید هزینه ثبت برند متفاوت خواهد بود. همچنین تعداد طبقات درخواستی هم در هزینه ها نقش دارد.

طبقه مربوط به برند پروتئین

طبقه 29 ام مربط به برند پروتئینی است. این طبقه شامل مواد غذایی مختلفی از جمله ماهی، گوشت، میوه، نوشیدنی های لبنی و.. می باشد. برای انتخاب طبقه مناسب خوب است از کارشناسان راهنمایی بگیرید.

در چه زمانی ثبت می شود؟

وقتی برای داشتن برند پروتئینی اقدام می کنید حدود 1 تا 3 ماه طول می کشد تا کارشناسان اداره مالکیت معنوی در مراحل مختلف پرونده شما را بررسی نمایند. پس از آن هم حدود 45 روز طول می کشد تا روال مربوطه طی شده و سند برند به شما تحویل داده شود.

پروتئین غول سلامتی است

پروتئین یکی از مهم ترین مواد غذایی مورد نیاز بدن ماست. درمان و عضله سازی بدن به شدت به میزان پروتئین دریافتی مان بستگی دارد. طبیعی است که علاوه بر پروتئین به مواد غذایی دیگر هم احتیاج دارید و باید در این میان تعادل مناسب را حفظ کنید.

دلایلی که نشان می دهد پروتئین برای بدن حیاتی است را در ادامه بخوانید.

اشتهایتان کم می شود

پروتئین ماده ای است که باعث ایجاد احساس سیری در بدن می شود. در واقع شما کمتر غذا می خورید و بیشتر احساس سیری می کنید. همین موضوع باعث می شود ورزشکاران به منظور عضله سازی به میزان پروتئین دریافتی بدن شان اهمیت زیادی بدهند. اگر می خواهید وزن تان کم شود و یا چربی های شکمی را از بین ببرید به فکر یک رژیم پروتئینی خوب باشید.

عضلات و در نتیجه قدرت بدنی تان تقویت می شود

پروتئین باعث می شود عضلات تان تقویت شود و در نتیجه قدرت کلی بدن تان هم بیشتر می شود. وقتی در حال کاهش وزن هم هستید جذب پروتئین کافی باعث می شود بافت های بدن تان در سالم ترین حالت ممکن بماند.

استخوان های قوی تری خواهید داشت

پروتئین ها مخصوصا پروتئین حیوانی برای استخوان ها مفید است. در صورتی که پروتئین کافی دریافت کنید هنگام بالا رفتن سن استخوان های سالم تر و قوی تری خواهید داشت. پوکی استخوان و شکستگی از تبعات مستقیم کمبود پروتئین در بدن است. خانم ها مخصوصا در سنین یائسگی به پروتئین زیادی احتیاج دارند که البته پروتئین لازم را باید از دوران کودکی شروع به دریافت کنید.

میل کاذب به غذا کم می شود

این که شما گرسنه بایشد یک موضوع است و این که مدام دلتان هوس خوراکی های مختلف بکند یک موضوع دیگر. نکته جالبی که می توانیم بگوییم این است که مصرف بیشتر پروتئین باعث می شود کمتر دلتان سراغ هله و هوله را بگیرد و این موضوع می تواند به سلامت و تعادل وزن تان کمک کند.

سوخت و ساز بدن بالا می رود

مصرف میزان کافی از پروتئین و مواد غذایی حاوی آن باعث می شود سوخت و ساز بدن تان بالا رفته و در نتیجه وزن تان کاهش یابد. در این فرآیند چربی ها از بین خواهند رفت.

فشار خون کاهش می یابد

فشار خون بالا یکی از دلایل بسیاری از بیماری های قلبی، سکته و بیماری های مزمن کلیوی است. در صورت جذب پروتئین کافی فشار خون کاهش یافته و تعدیل می شود. هم چنین علاوه بر کاهش فشار خون، کاهش کلسترول بد و کاهش تری گلیسیرید هم از نتایج مصرف کافی پروتئین می باشد.

وزن تان به تعادل می رسد

برای کاهش وزن یکی از مهم ترین کارهایی که باید بکنید مصرف پروئین است. پروتئین باعث می شود سوخت و ساز بدن تان بالا رفته و میل غذا در شما کنترل شود.

طبیعی است که با مصرف پروتئین بیشتر وزن بیشتری از دست داده و سوخت و ساز بدن تان بالا می رود. زمانی که میزان دریافتی کالری خود را به منظور کاهش وزن کم می کنید مصرف بیشتر پروتئین هم در این زمینه به کمک شما می آید. خوب است بدانید که حفظ وزن درست به اندازه کاهش وزن دشوار است. در این جا هم پروتئین کارتان را راحت تر میکند.

بافت و اندام های آسیب دیده زودتر درمان می شوند

به صورت کلی پروتئین به بدن شما کمک می کند تا سریع تر خود را بازیابی کند. پس از هر جراحت و آسیب بدنی سعی کنید پروتئین بیشتری دریافت کنید زیرا مستقیما بر بهبود آن ناحیه اثر می گذارد.

سلامت عمومی بدن تان با افزایش سن حفظ می شود

پیری باعث کاهش حجم عضلات در بدن می شود. کاهش عضلات باعث می شود استخوان ها فشار بیشتری را حس کرده و در نتیجه دچار آسیب شوند. انجام ورزش های منظم و نیز دریافت پروتئین کافی در کنار یک رژیم غذایی اصولی باعث می شود دوران پیری را با سلامت بیشتری پشت سر بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)
پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
مشاهده نظرات بیشتر
تماس