مشاوره ثبت شرکت در ایران " اینجا بنا بر صداقت است " 02162753000
blog

خرید برند آماده یا فروش آن

۰۲ تیر ۱۳۹۹ 8 پرسش و پاسخ
فهرست عناوین

اگر برای خرید برند آماده، الان این صفحه را باز کرده اید احتمالا نیاز فوری به یک علامت تجاری برای تولید، یا بسته بندی و فورش محصولات خود را دارید و فرصت صرف وقت برای ثبت برند هم ندارید. قبل از اینکه چند برند خوب برای کارتان به شما معرفی کنیم ابتدا نیاز است که حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با پروسه، و مدارک مورد نیاز برای خرید امتیاز برند آماده آشنا شوید.

خرید برند آماده واگذاری

فروش برند

در موارد خیلی زیادی هم افرادی هستند که یک برند را قبلا ثبت کرده اند اما به دلایل مختلف از آن استفاده نمی کنند و قصد واگذاری امتیاز برند خود را دارند، در صورتی که قصد فروش برند آماده ای را دارید کافیست با ما تماس بگیرید تا ما یکی از مشتریانی که متقاضی برند شما می باشند را به شما معرفی کنیم و پروسه انجام واگذاری را با کمترین هزینه برای شما انجام دهیم.

با شماره 02162753000 تماس بگیرید

خرید برند ثبت شده

ثبت یک نام در کشور معمولا چند مرحله دارد، از استعلام برند برای آگاهی از قابلیت ثبت آن تا ثبت در سامانه و پیگیری های حداقل دو ماهه آن پروسه سختی است و برای شمایی که نیاز فوری به یک برند دارید ممکن است مسیر سختی باشد.

به همین منظور شما می توانید از طریق فرمی که در اینجا می بینید نام، شماره تماس و حوزه ای را که برند آماده می خواهید وارد کنید تا لیست برند ها و قیمت آن برای شما بلافاصله پیامک شود.

در ادامه قصد داریم دیگر مزیت های داشتن یک برند را شرح دهیم؛

  • فروش هر محصول غذایی یا بهداشتی در بازار و هر آنچه با سلامت افراد در ارتباط است باید سیب سلامت داشته باشد، که آن هم نیازمند داشتن یک نام ثبت شده است.
  • داشتن یک برند به شما کمک می کند که در بازار کار شناخته شوید. مسلما همه ما به خوبی این موضوع را می دانیم که برای داشتن مشتری های بیشتر، باید در بازار شناخته شویم و به همین دلیل داشتن یک نام تجاری در این رابطه با شما کمک بسیاری می کند.
  • داشتن یک برند به شما کمک می کند که در بازار ماندگار باشید. شناخته شدن در بازار به یک معنی است که اهمیت بالایی دارد و البته ماندگاری در بازار هم موضوع دیگری است که باز هم اهمیت بسیاری دارد. اگر شما در بازار شناخته شوید و این موضوع موقت باشد، طبیعتا سود مالی شما هم موقت خواهد بود و به همین دلیل باید به ماندگاری هم دقت کافی را داشته باشید.
  • داشتن یک برند به شما کمک می کند که سود مالی خود را افزایش دهید. همه ما می دانیم که راه اندازی یک کسب و کار جدید (تولید یک محصول یا ارائه خدمات) با هر هدفی که انجام شود، طبیعتا یکی از مهم ترین اهداف آن سود مالی است. به همین دلیل داستن یک نام تجاری یا برند به شما کمک می کند که سود مالی خود را افزایش دهید.

لازم به ذکر است که مزیت های داشتن یک برند به موارد گفته شده در بالا خلاصه نمی شود، اما باید بگوییم که مهم ترین مزیت های این موضوع را بیان کرده ایم و حال می توان ادامه مطالب در رابطه با خرید و فروش برند آماده را بیان کرد.

لیست برند آماده

برای دریافت لیست برند آماده واگذاری در حوزه کاری خود با شماره 02162753000 تماس بگیرید.

فروش برند

خرید و فروش برند

همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم در رابطه با خرید و فروش برند آماده مطالبی را بیان کنیم، اما این سوال مهم پیش می آید که یک برند آماده چه ویژگی هایی دارد؟ به شما پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

برند آماده در واقع همان برندی است که به طور کامل به ثبت رسیده است. شما برای داشتن یک برند می توانید به دو صورت اقدام کنید. در ابتدا می توانید برای خود یک برند را به ثبت برسانید که البته باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید و در نهایت اگر کارشناس مربوطه در ادامه کار ایرادی از مدارک شما نگیرد، می توانید برند خود را ثبت کنید.

در حالت دوم می توانید یک برند ثبت شده را از مالک آن خریداری کنید، این کار مزیت های بسیاری را برای شما دارد که در ادامه به طور کامل این موضوع را شرح می دهیم. در حقیقت توجه داشته باشید که برند آماده به برندی گفته می شود که به طور کامل به ثبت رسیده باشد.

فروش برند آماده

همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم، خرید برند آماده می تواند مزیت های بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد که در ادامه قصد داریم این موضوع را برای شما به طور کامل توضیح دهیم.

  • زمان کمتری را صرف می کنید.

ثبت یک برند به زمان زیادی نیاز دارد، شما باید مراحل ثبت یک برند را به طور کامل پشت سر بگذارید و اگر در هر مرحله مدارک شما ایرادی داشته باشد، این زمان طولانی تر هم می شود، این در حالی است که برای خرید و فروش برند آماده نیاز به زمان زیادی ندارید و این کار در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

  • در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

از دیگر مزیت های خرید یک برند آماده صرفه جویی در هزینه ها است. همه ما به دنبال راهی هستیم که یک کار را با کیفیت بالا و البته هزینه کمتری انجام دهید و این کاملا طبیعی است. از این رو باید بگوییم که این کار از لحاظ مالی و اقتصادی هم برای شما به صرفه است.

  • نیازی به مجوز خاصی ندارید.

ثبت یک برند در بعضی از موضوعات خاص به مجوز نیاز دارد و قبل از اقدام برای ثبت باید برای دریافت آن مجوز اقدام کنید، این در حالی است که اگر یک برند آماده را خریداری کنید، دیگر به مجوز خاصی نیاز ندارید و همین موضوع مزیت بسیار مهم به حساب می آید.

  • از صفر شروع نمی کنید.

هنگامی که یک برند را به ثبت می رسانید، فعالیت خود را از صفر شروع کرده اید و باید تلاش بسیاری کنید که این برند در بازار شناخته شود، این در حالی است که با خرید یک برند آماده دیگر از صفر شروع نمی کنید و این برند در گذشته هم فعالیت داشته و افرادی هستند که آن را بشناسند.

با توجه به مطلب گفته شده در بالا باید بگوییم که این مورد یکی از بهترین و کاربردی ترین مزیت های خرید برند آماده است، همانطور که در مطالب بالا گفتیم یکی از مزیت های داشتن برند همین شناخته شدن در بازار کار است که با خرید یک برند آماده می توانید در زمان کمتری به این هدف دست پیدا کنید.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که خرید و فروش برند آماده بسیار ساده است و همین موضوع هم مزیت مهمی به حساب می آید که باید به آن توجهی خاص داشته باشید.

قیمت برند آماده

قیمت یک برند آماده با توجه به زیبایی اسم، فارسی یا لاتین بودن و کالاهایی که شامل می شود، متفاوت است. به طور معمول حق واگذاری برند و انتقال آن از 20 میلیون تومان به بالا می باشد.

واگذاری برند

واگذاری امتیاز برند

نکات مهم

اگر چه خرید و فروش برند آماده به سادگی انجام می شود، اما در این کار باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید، برای اطلاعات بیشتر مخاطب ها در ادامه این نکات را بیان می کنیم.

  • خرید از شخص یا شرکت معتبر

متاسفانه در بعضی از موارد شاهد این هستیم که بعضی از افراد اقدام به فروش برند نامعتبر (ثبت نشده یا برندی که اعتبار آن به اتمام رسیده است) می کنند، به همین دلیل اهمیت بالایی دارد که شما برند مورد نظر خود را از شخص یا شرکت معتبری خریداری کنید، در این حالت مطمئن خواهید بود که برند معتبری را هم خریداری کرده اید.

  • تغییر نام مالک

بعد از آن که صحبت های اولیه بین خریدار برند و فروشنده برند (یا همان مالک برند) انجام شد، باید مراحل تغییر نام مالک برند را پشت سر بگذارید. به شما پیشنهاد می دهیم که این کار را در دفترخانه رسمی انجام دهید، در این حالت مطمئن خواهید بود که همه کارها به صورت قانونی و البته کامل پشت سر گذاشته می شود.

  • دریافت مدارک ثبتی برند

بعد از آن که برند مورد نظر خود را خریداری کردید، یعنی مبلغ آن را پرداخت کردید و در دفتر خانه رسمی هم برند به نام شما تغییر کرد، باید مدارک مهم و ثبتی برند را مانند آگهی های روزنامه را در از مالک قبلی تحویل بگیرید، این موضوع هم اهمیت بالایی دارد و باید به آن توجهی خاص داشته باشید.

هزینه خرید و فروش برند آماده

یعنی از مهم ترین مطالبی که در رابطه با خرید و فروش برند آماده باید به آن توجه داشته باشید، هزینه ای است که برای این کار پرداخت خواهید کرد. توجه داشته باشید که خرید یک برند آماده با توجه به مزیت هایی که برای شما دارد، منصفانه و منطقی است.

در رابطه با هزینه خرید و فروش برند آماده هم باید بگوییم که به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان مبلغ دقیقی را برای آن بیان کرد، اما در ادامه این فاکتورها را توضیح می دهیم.

  • تعداد طبقه های برند

هر برند تعدادی طبقه دارد که حیطه فعالیت آن را مشخص می کند، طبیعتا هر چه تعداد طبقه های یک برند بیشتر باشد، هزینه ای که برای خرید آن هم پرداخت می کنید، بیشتر خواهد بود.

  • نوع برند

برند ها به طور کلی دو نوع حقیقی و حقوقی دارد، مالک برند حقوقی یک شرکت است و مالک برند حقیقی هم یک شخص حقیقی است، این موضوع بر روی هزینه خرید برند هم تاثیر می گذارد.

  • نوع فروش برند

یک برند را می توان به طور کامل یا جزئی به فروش رساند. منظور از جزئی این است که شما می توانید فقط تعدادی از طبقه های یک برند را خریداری کنید، طبیعتا در این حالت باید هزینه کمتری را پرداخت کنید.

در نهایت باید بگوییم که ما در موسسه ثبتینو آمادگی این را داریم که در خرید و فروش برند آماده خدماتی را به شما ارئه دهیم، پس اگر مالک یک برند هستید و می خواهید آن را به فروش برسانید، یا قصد خرید یک برند آماده را برای کسب و کار خود دارید، کارشناس های ما می توانند به شما کمک کنند، کافی ست با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید!
پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
مهدی عزیزی ‏۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

با سلام بنده صاحب برند پایا توس هستم در زمینه تولید شکلات فعالیت داشتم با سیب سلامت و پروانه ساخت از علوم پزشکی، با توجه به اینکه نزدیک به سه سال میشه که فعالیتم رو کنار گذاشتم ایا برندم تاریخ داره و از درجه اعتبار ساقط میشه؟ ممنون از شما

پاسخ
مشاور کاج ‏۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

با سلام بله اعتبار برند ها ده ساله هستش و اگر استفاده نمی کنید می توانید برای فروش برند با همکاران ما تماس بگیرید.

پاسخ
علیرضا ابوئی ‏۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام
وقت بخیر
برند “لبخند” در طبقات زیر را برای فروش دارم
برند “لبخند” در 4 دسته و با 4 سند مجزا می باشد
دسته 1 : جهت انواع کیسه پلاستیکی و فیلم پلاستیکی : در طبقات 16 و 17
دسته 2 : جهت نمک آشپزخانه- قند- خرید و فروش- بسته بندی کالا- توزیع : در طبقات 30 و 35 و 39
دسته 3 : جهت گوشت طیور (غیر زنده) (مرغ ها) بسته بندی کالاها : در طبقات 29 و 39
دسته 4 : جهت تولید و بسته بندی حبوبات : در طبقات 31 و 39
چطوری می تونم برای فروششون از طریق شما اقدام کنم؟
ممنون میشم که راهنمایی کنید.
تشکر

پاسخ
مشاور کاج ‏۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام لطفا شماره تماستون رو برای ما ارسال کنید.

پاسخ
محمد نجفی ‏۰۲ خرداد ۱۴۰۰

با سلام
بنده نیاز فوری به یک برند غذایی(برنج-روغن-چای-رب-تن) برای یک شرکت معتبر دارم.لطفا اگه مرودی هست معرفی بفرمایید

پاسخ
مشاور کاج ‏۰۲ خرداد ۱۴۰۰

با سلام لطفا شماره تماس بفرمایید.

پاسخ
محمد رستمی نیا ‏۱۹ تیر ۱۴۰۲

سلام بنده یک برند تجاری در ضمینه لوازم آرایشی بهداشتی دارم قصد فروش اونو دارم

پاسخ
مشاور کاج ‏۱۹ تیر ۱۴۰۲

سلام لطفا شماره تماس بگذارید تا با شما تماس بگیریم.

پاسخ
مشاهده نظرات بیشتر
تماس